Dawson`s Creek (Andi?)
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-10-07 20:13

Der skulle well ikke være en der ved hvorfor Andi røg ud af serien ? talent
mangler hun da ikke !!!

Mv.
Bo M Mogensen

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-10-07 21:36

Bo M Mogensen skrev:

> Der skulle well ikke være en der ved hvorfor Andi røg ud af serien
> ? talent mangler hun da ikke !!!

Wikipedia skriver, at hun blev skrevet ud af serien, fordi forfatterne
ikke mente, der var mere at bruge hende til i historien. Jeg er enig
i, at skuespilleren var dygtig nok.

http://en.wikipedia.org/wiki/Andie_McPhee

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-10-07 07:11

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Wikipedia skriver, at hun blev skrevet ud af serien, fordi forfatterne
> ikke mente, der var mere at bruge hende til i historien. Jeg er enig i, at
> [...]
Ja ok ... det er måske fair nok ....selv om det var ærgeligt - jeg mener en
rolle og en skuespiller der køre i en serie burde man altid kunne få mere ud
af
men det vuderede de så de ikke kunne og Dawsons creak sammen med f.eks
picket fences og selvf Twin Peaks har udemærket sig ved ikke at gå på
kompromis med kvaliteten og historien.

I forhold til stakkels Charmed s sesson 8 der på nær de sidste 2-3 afsnit er
en katastrofe , de har den her fandens Billy med hvor jeg formoder hun er
skrevet ind som fyld for at spare på nogen trætte stjerner s optager tid -
sider lige og se dem først en dvd Dawson og en Dvd Charmed 8 - selv om jeg
er tæt på at elske Holly Marie Combs højt som livet selv så ... det går bare
ikke også selv om hun runder serien af med værdighed og næsten bære det
aflene.

Med Dawsons kan man aldrig sige det vender - den holder hele vejen igenem.
også selv om jeg synes de godt kunne have holdt liv i Andi

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 15-10-07 13:32

Bo M Mogensen skrev:
> Ja ok ... det er måske fair nok ....selv om det var ærgeligt - jeg mener en
> rolle og en skuespiller der køre i en serie burde man altid kunne få mere ud
> af

Måske ikke altid, men jeg er enig i, at det som regel er det bedste at
fastholde de samme hovedpersoner hele vejen igennem og så udvikle dem.
Hvis man er glad for en serie, har det meget at gøre med personerne,
og væsentlige ændringer gør normalt oplevelsen dårligere og ikke
bedre. Jeg så ikke rigtig Dawson's Creek til ende i sin tid, blandt
andet fordi de nye karakterer i collegeårene ikke fængede.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-10-07 00:34

Bo M Mogensen skrev:

>Måske ikke altid, men jeg er enig i, at det som regel er det bedste at
>fastholde de samme hovedpersoner hele vejen igennem og så udvikle dem.
>Hvis man er glad for en serie

sådan var det med Andi - jeg synes de smed barnet ud med badevandet

>, har det meget at gøre med personerne,
>og væsentlige ændringer gør normalt oplevelsen dårligere og ikke
>bedre.

jeg har set et godt skift EN gang det var i voyager st hvor der var en
blondine der blev kasseret til fordel for seven der så næsten kom til at
bære resten af serien

> Jeg så ikke rigtig Dawson's Creek til ende i sin tid, blandt
>andet fordi de nye karakterer i collegeårene ikke fængede.

serien holdt ikke ret længe 6 år mener jeg - hvorfor der ikke blev mere af
den ved jeg ikke ?
der kom så en film der sluttede den som er meget go hvor andi surt nok blev
filtreret væk