Afgive vurdering på Hotels.dk
Fra : Ukendt

Dato : 20-10-07 00:57

Er der nogen af jer der ved, hvordan man afgiver en vurdering af et hotel på
www.hotels.dk / www.hotels.com ?

Jeg har skrevet til dem, men ikke fået noget svar. Jeg vil gerne give
karakterer til 3 hoteller jeg har været på fornylig.

MVH Morten

Fra : Pro

Dato : 21-10-07 11:37

Hvis du har booket igennem hotels.com får du en mail med et link hvor du så
kan vurdere hotellet.

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-07 19:51

Pro wrote:
> Hvis du har booket igennem hotels.com får du en mail med et link hvor
> du så kan vurdere hotellet.

Hmm, næ der er ikke noget link med i min mail...

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 21-10-07 15:42

Morten wrote:
> Er der nogen af jer der ved, hvordan man afgiver en vurdering af et hotel på
> www.hotels.dk / www.hotels.com ?

Jeg ved det er OT, men jeg vil anbefale alle at holde sig langt fra
hotels.dk, hotels.com.

De har min. 2 problemer:
1) Hæver pengene straks man reserverer.
2) Prisen for hotel er uden morgenmad.

Det er modsat normen. Der er at man først betaler når man checker ud.
Excl. morgenmad reducerer prisen, ja, men det er ikke sammenligneligt
med andre.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 21-10-07 21:31

> [...]
>
> Det er modsat normen. Der er at man først betaler når man checker ud.
> Excl. morgenmad reducerer prisen, ja, men det er ikke sammenligneligt med

Hej

jeg er helt uenig! Det er normalt at betale senest ved incheckning. Visse
sites tillader, at man kun betaler ca. 10% ved bookning, men betaling når
man checker ud er ikke normen når der bookes over nettet. Det er desuden
ganske normalt, at prisen er uden morgenmad. Det gælder for såvel billige
som dyre hoteller. Hvis det er det eneste "problem", ser jeg intet galt i at
bruge hotels.com. Selv bruger jeg ofte hostelworld.com og accomline.com og
anmelder på tripadvisor.com

Kennet

Fra : Henrik Hansen

Dato : 21-10-07 21:46

Kennet og Pernille skriver:

> [...]
> ganske normalt, at prisen er uden morgenmad. Det gælder for såvel billige

Vi har i USA for et par måneder siden, og hotellet blev booket hjemmefra
på internettet, i dette tilfælde på hotel kædens egen hjemmeside.
Hotellet trak intet beløb ved booking, det første beløb blev trukket
efter et 'forbrug' på 1000$, restbeløbet blev trukket ved afrejsen.
Hotellet der var et Hyatt var med morgenmad alle dage, og inkluderet i
prisen.

Prøvede for sjovt også at booke på hotels.com, men prisen blev langt
højere end direkte på wwww.hyatt.com, og så ville de have betaling med
det samme.

/Henrik

Fra : Lars Ehlers

Dato : 22-10-07 05:49

On Sun, 21 Oct 2007 22:46:03 +0200, Henrik Hansen
<henrhans@post2.tele.dk> wrote:

> [...]
>efter et 'forbrug' på 1000$, restbeløbet blev trukket ved afrejsen.
>Hotellet der var et Hyatt var med morgenmad alle dage, og inkluderet i

Sådan bestiller jeg normalt også. Jeg checker først via Expedia, om
der er ledige værelser og hvad deres pris er. Derefter checker jeg
prisen på hotellets egen hjemmeside. Hvis Expedia er billigere, så
ringer jeg bare ti hotellet og spørger om, de kan matche prisen på
Expedia. Og det kan de som regel sagtens.

Ulempen ved Expedia (og hotels.com) er naturligvis, at de trækker
pengene med det samme. Hvis man bestiller via hotellets egen
hjemmeside eller pr. telefon, så bliver der ikke hævet penge, når man
foretager reservationen. Når man checker ind, så reserverer hotellet
som regel en slat penge på kreditkortet. I det øjeblik man checker ud,
så falder den reservation bort og det endelige beløb bliver trukket.

--
Lars Ehlers

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 22-10-07 15:35

> [...]
> som regel en slat penge på kreditkortet. I det øjeblik man checker ud,
> så falder den reservation bort og det endelige beløb bliver trukket.

USA er også et mest "gavmilde" land, hvad service og fortrydelse angår. Selv
om man bliver væk, bliver man kun trukket for den første nat. I de fleste
Europæiske lande bliver man trukket for det hele. Det er klart, at de "dyre"
hoteller er mindre strikse. Der kan man ofte booke og først betale når man
checker ud. De billige hoteller kræver næsten altid en form for depositum.

Kennet

Fra : AS

Dato : 21-10-07 15:48

Morten wrote:
> [...]
>
> Jeg har skrevet til dem, men ikke fået noget svar. Jeg vil gerne give
> karakterer til 3 hoteller jeg har været på fornylig.

Ingen anelse.

Bedøm evt. hotellerne på www.tripadvisor.com

Anette