denpassar til borneo
Fra : tina hedeman

Dato : 19-10-07 12:24

Hej

nogen her der ved om man kan flyve direkte fra denpassar(bali) til borneo?
eller om man skal via singapore?

hilsen tina

Fra : PA

Dato : 19-10-07 20:23

"tina hedeman" <th@dch-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> nogen her der ved om man kan flyve direkte fra denpassar(bali) til borneo?
> eller om man skal via singapore?
>
> hilsen tina

Nu skriver du ikke hvor på Borneo du vil hen.

Men hvis det er Kalimantan delen ,,Ja,, flere selskaber og billige fly.

Hvis Saba og Saravak tror jeg du skal via Singapore.

MVH Per

Fra : Ole & Tine

Dato : 19-10-07 22:29

Hvis Saba og Saravak tror jeg du skal via Singapore

Eller Kuala Lumpur

Ole

se også www.123hjemmeside.dk/oletine

Fra : tina hedeman

Dato : 20-10-07 15:41

hej
ja jeg ved heller ikke helt hvor jeg skal hen på bornea hvis det var.
det er fordi jeg har en lille andel i en orangutang unge på det center hvorr
hende lone har et redningscenter.
det kunne bare være sjovt hvis det var muligt at komme ned og se den.
For vi vil nok gerne på ferie på bali igen også kunne man jo lave en smut
tur til borneo

Fra : PA

Dato : 20-10-07 17:06

> [...]
> det kunne bare være sjovt hvis det var muligt at komme ned og se den.
> For vi vil nok gerne på ferie på bali igen også kunne man jo lave en smut

Du skal til Kalimantan,,til byen Palangkaraya hvortil du kan flyve
fra Denpassar.
Måske du skal via Martapura.
Men sæt en uge af til et sådan besøg,derfor at borneo er en frygtelig
stor og spændende ø. på størrelse med Skandinavien.
Husk at Lone ikke tager imod uden forudgående aftale.

Fra : tina hedeman

Dato : 21-10-07 09:52

hej per

kan for hjælpen