Skrot afhentning
Fra : HenrikAntonisen@gmai~

Dato : 17-10-07 11:34

Hej
Jeg har fået samlet mig en skrotbunke, bla et 500kg tungt brændefyr
som jeg gerne skulle af med.
For et par år siden var der en i DBA som jeg ringede til, han kom
samme dag og hentede det hele U/B. Har desværrre ikke gemt hans nummer
Der er en fyr der hedder Henrik eller JernHenrik når man søger på
nettet, men han gider ikke at tage telefonen eller at ringe tilbage,
så er der nogen der kender nogen der kommer og henter jernskrot gratis
ville det være kanon. Post nummer 4682

Henrik

Fra : Jacob Andersen

Dato : 17-10-07 16:28

<HenrikAntonisen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hos os er der flere i lokalaviserne - kig der.