SF sten (timeglas formet) hvor?
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-10-07 15:32

Jeg har brug for nogle få SF sten (de er formet som timglas) af
størrelseorden en trillebørfuld
Er det noget man kan købe/skaffe nogen steder eller skal man igang med noget
tuskhandel?
Alternativt skal jeg have et par paller sten i stedet og lave en total
omlægning det bliver bare ikke lige nu :)

Jeg er ved at lave lidt om ved min indkørsel (plankeværk, låge + port) og
har brug for at lægge lidt ekstra sten i den ene side aht indgangen ved den
nye låge

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Ralph

Dato : 14-10-07 17:23

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har brug for nogle få SF sten (de er formet som timglas) af
> størrelseorden en trillebørfuld
> Er det noget man kan købe/skaffe nogen steder eller skal man igang med
> noget tuskhandel?

De hedder formentlig butterfly-sten, og jeg har da et par paller på Mors, du
skal være velkommen til at afhente det du skal bruge (i størrelsesordenen
en - to trillbørfuld) Det skal lige nævnes at stenene er brugte.

--
Ralph - valid e-mail, bare svar privat hvis du er interesseret

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-10-07 22:11

Ralph wrote:

> De hedder formentlig butterfly-sten

Ahh modelnavnet er I-2 (IBF)
http://www.ibf.dk/Default.aspx?ID=84

> .. og jeg har da et par paller på Mors, du skal være velkommen til at
> afhente det du skal bruge (i
> størrelsesordenen en - to trillbørfuld)

Minder mig om at jeg skal have bil i mit næste liv :)

> Det skal lige nævnes at stenene er brugte.

Det er mit mindste problem :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 14-10-07 22:27

Peter Lykkegaard wrote:

> Minder mig om at jeg skal have bil i mit næste liv :)

og så kunne det være smart du oplyste hvor i verden du befinder dig...

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-10-07 22:40

Rasmus M. Jensen wrote:

> og så kunne det være smart du oplyste hvor i verden du befinder dig...

Jeg har ikke mulighed for hente sten selv da den bil jeg kan få fat i er
uden krog
Men ellers er det Fredericia

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Ralph

Dato : 14-10-07 23:34

> Men ellers er det Fredericia

Så kunne det jo være at du har fundet landets rareste mand der tilfældigvis
skal til Vejle i næste uge (42), det kræver dog dog at du har kørekort, kan
køre med trailer, kan komme til Vejle når det passer mig (ikke helt på plads
endnu) og hvis du kan finde ud af at tage toget til Vejle, overtage min bil
(Ny Ford S-max-depositum kr. 250.000,-) med trailer, køre fliserne til
Fredericia, læsse af, køre tilbage til Vejle og aflevere S-max+trailer i
100% ok stand.
Sikkert omkring kl 12-16 onsdag eller torsdag?

Evt. finde en ven med bil+trailer og køre til Vejle omlæsse fliser og køre
retur - sparer dig for to togture

Og HVIS du buler min S-max er der dømt advokat.

--
Ralph

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-10-07 23:42

Ralph wrote:

> Sikkert omkring kl 12-16 onsdag eller torsdag?

Njah desværre jeg er på arbejde i næste uge

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Armand

Dato : 15-10-07 00:51

Peter Lykkegaard skrev:

> Jeg har ikke mulighed for hente sten selv da den bil jeg kan få fat i er
> uden krog
> Men ellers er det Fredericia

Skriv mig lige privat, og vi ordner sikkert noget!

--
Armand.

Fra : Bent Fer

Dato : 14-10-07 19:23

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> --
> Hi! I'm a .signature *virus*!
> Copy me into your ~/.signature to help me spread!

Hej

Jeg mener de hedder fiskesten.

mvh Bent

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-10-07 22:01

Bent Fer wrote:

> Jeg mener de hedder fiskesten.

fiskesten? - er de ikke buede eller noget lign?

Det er sådanne sten:
http://staby-fliser.dk/flisegalleri/Maskinnedlagte%20butterflysten.htm

De brugt til fortovet og så har man lagt lidt ind ad indkørslen ved samme
lejlighed

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 14-10-07 22:12

Peter Lykkegaard wrote:

> fiskesten? - er de ikke buede eller noget lign?

Ahh fandt dem jeg tænker på når man siger "fiskesten"
http://www.ibf.dk/Default.aspx?ID=95

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Armand

Dato : 15-10-07 00:49

Peter Lykkegaard skrev:

> Det er sådanne sten:
> http://staby-fliser.dk/flisegalleri/Maskinnedlagte%20butterflysten.htm

Nååårh - "Kødben" !

--
Armand.
(der har hamstret, men alligevel nok kommer til at mangle et par