mine forårsløg stikker snuden op
Fra : jytte jensen

Dato : 14-10-07 11:21

Hej
Nogle forårsblomstrende løg(mininarcisser og tulipan),som jeg lagde
omkring 1. okt. stikker allerede snuden op. Hvad gør jeg ved det ??
Det var jo ikke meningen.

VH
Jytte

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-10-07 14:42

jytte jensen (slet 3W5G5) wrote:

> Hvad gør jeg ved det ??

Ikke noget. Ethvert forsøg på at hindre det skader mere end det gavner.

> Det var jo ikke meningen.

Naturen har teet sig tosset i år.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-10-07 15:51

On Sun, 14 Oct 2007 15:42:26 +0200, "Erik Ginnerskov"
<erik@donotspammeplease.invalid> wrote:

>Ikke noget. Ethvert forsøg på at hindre det skader mere end det gavner.

>Naturen har teet sig tosset i år.

Jeg har nogle perlehyacinter som gør det nummer hvert år - nu på ca. 15.
år. Jeg kan også se at mine dorthealiljer ude i mellem træerne lige har
toppen af bladene over jorden. De har stået derude i mange år, tror jeg,
de tre efterår jeg har været her har de gjort det.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : jytte jensen

Dato : 14-10-07 16:31

Mads Lie Jensen <mads@gartneriet.dk> skrev:
> [...]
>gør det nummer hvert år - nu på ca. 15.
>år. Jeg kan også se at mine
>dorthealiljer ude i mellem træerne lige har

Jamen hvad sker der så til foråret ?? Kommer der nogle
blomster ?
Er der noget at gøre ved det ?

VH
Jytte

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-10-07 19:32

jytte jensen (slet IS6V4) wrote:

> Jamen hvad sker der så til foråret ?? Kommer der nogle
> blomster ?

Der sker formentlig det, du gerne vil have til at ske: Dine løg blomstrer.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 14-10-07 19:57

On 14 Oct 2007 15:30:42 GMT, jytte jensen <mismerkur@IS6V4gmail.dk>
(slet IS6V4) wrote:

>Jamen hvad sker der så til foråret ?? Kommer der nogle
>blomster ?

Der kommer masser af blomster.

>Er der noget at gøre ved det ?

Nej - eller, jo, man kan jo lukke øjnene indtil foråret )

Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/