Leasingpriser på BMW van?
Fra : Frederik C

Dato : 20-10-07 13:10

Nogen som har leasingeksempler liggende på 1 og 3 serie som van?

Til erhverv.

Mvh.

Frederik

Fra : Mogens

Dato : 20-10-07 13:33

www.meiniche.bmw.dk/nyheter/en_artikkel.asp?id=2181

Fra : Mogens

Dato : 20-10-07 13:35

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

> www.meiniche.bmw.dk/nyheter/en_artikkel.asp?id=2181

MEN man kan via nogle leasingselskaber forhandle den enkelte
BMW-model prismæssigt langt ned i kælderen. I øjeblikket kan
man erhverslease en BMW 520d til en pris, der ligger 175.000 kr
under listeprisen...

Fra : Frederik C

Dato : 20-10-07 13:56

> [...]
> BMW-model prismæssigt langt ned i kælderen. I øjeblikket kan
> man erhverslease en BMW 520d til en pris, der ligger 175.000 kr

Kan ikke lige se leasingeksempler på Meinichelinket.

Det andet lyder jo interessant. Kan du give navne på disse "nogle
leasingselskaber?

Mvh.

Frederik

Fra : Mogens

Dato : 20-10-07 15:40

> Kan ikke lige se leasingeksempler på Meinichelinket.

Overskriften på siden siger: BMW VAN modeller - prislister

Og hele siden er plastret til med prislister - f.eks.:
Her kan du hente friske prislister på alle van modeller:

Prisliste ... alle BMW Van modeller under ét

Prisliste ... udstyr BMW 1-serie 3 dørs Van

Prisliste ... udstyr BMW 1-serie 5 dørs Van

Prisliste ... udstyr BMW 3-serie Touring Van

Prisliste ... udstyr BMW 5-serie Touring Van

Prisliste ... udstyr BMW X3-serie X-driveVan

Prisliste ... udstyr BMW X5-serie X-drive Van

> Det andet lyder jo interessant. Kan du give navne på disse "nogle
> leasingselskaber?

Jeg har sendt Jan W en msn - så ser vi...

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 21-10-07 11:10

"Mogens" <no@reply.nu> wrote in message
> Og hele siden er plastret til med prislister - f.eks.:
> Her kan du hente friske prislister på alle van modeller:

Det er jo ikke leasingpriser der står der.

Mvh
Jacob

Fra : Mogens

Dato : 21-10-07 11:17

"Jacob Rungwald" <jacob*?*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo ikke leasingpriser der står der.

Der er stort set ikke andet - og du kan endda se, hvormeget
de enkelte ekstraudstyrselementer vil bidrage til leasingprisen.
Hvad er ikke står, er selve bilens pris - og hvad du så dermed
kan regne med at skulle af med i skat...

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 21-10-07 15:38

> [...]
> Hvad er ikke står, er selve bilens pris - og hvad du så dermed
> kan regne med at skulle af med i skat...

Så er jeg måske ved at blive blind, for jeg kan ikke finde leasingpriser på
van, jeg kan derimod finde leasing på alm modeller, og listepriser på van.

Kan du ikke lige smide mig et link ?

Mvh
Jacob

Fra : Frederik C

Dato : 22-10-07 12:03

> [...]
>
> Prisliste ... udstyr BMW X3-serie X-driveVan
>
> Prisliste ... udstyr BMW X5-serie X-drive Van

> Jeg har sendt Jan W en msn - så ser vi...

Det er muligt, jeg er dum eller blind. Alternativt en kombination af begge.
Men jeg kan altså ikke finde leasingpriser på Van på linket. Er det mig, som
bare ikke kigger ordentligt efter?

Imidlertid har jeg fået tilsendt tilbud på en 320d til 3280 om måneden og en
120d til ca. 2600 om måneden. Begge eks. moms. Den ekstraordinære
leasingudgift er ca. 50k eks. moms. Bilerne er med metallak og fartpilot.

Forsikring er ca. 5500 kr. om året, hvilket er attraktivt for en ung mand
som mig.

Mvh.

Frederik

Fra : NB

Dato : 22-10-07 19:42

On Mon, 22 Oct 2007 13:03:02 +0200, "Frederik C"
<info@duelundaudio.com> wrote:

> [...]
>
>Forsikring er ca. 5500 kr. om året, hvilket er attraktivt for en ung mand

Det lyder da meget dyrt og kan da næsten ikke betale sig, når man
tænker, at du får en væsentlig mere brugbar bil på hvide plader for
kun 291 kr. mere om måneden.

Hvis du leaser en 120d på hvide plader koster det dig hos Terminalen
5500 kr. om måneden med en ekstra ordinær udgift på kun 15.000kr.

Hvis du leaser over 24 mdr. koster det dig altså kun 291kr. mere for
udgaven på hvide plader.

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 20-10-07 16:47

> [...]
> BMW-model prismæssigt langt ned i kælderen. I øjeblikket kan
> man erhverslease en BMW 520d til en pris, der ligger 175.000 kr

Så havner prisen vel bare på det samme som hvis du leaser igennem BMW
finans? Mig bekendt er der ingen der gør det billigere end BMW selv...?

/Kasper Hansen

Fra : Mogens

Dato : 22-10-07 16:33

"Kasper Hansen [8270]" <newsgroups@SLETpostmand.com> skrev i en meddelelse

> Så havner prisen vel bare på det samme som hvis du leaser igennem BMW
> finans? Mig bekendt er der ingen der gør det billigere end BMW selv...?

Det er Nordania leasing.
En Saab med 220 hk/330 nm kan leases til 250.000 kr