Her er den nye C5
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-10-07 11:25

Fra : TDN

Dato : 20-10-07 11:33

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> http://ekstrabladet.dk/biler/article349418.ece
>
> Rimelig flot!
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> http://kortlink.dk/2hsd

Pudsigt, de lover ligesom Renaults nye Laguna, bedre kvalitet, gad vide om
de har set lyset.....

Men den er faktisk pæn.

Mvh
Thomas

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-10-07 11:53

TDN skrev:

> gad
> vide om de har set lyset.....

Hæ hæ

> Men den er faktisk pæn.

Ja, den ser (i det mindste ) godt ud
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : ena

Dato : 21-10-07 21:07

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Pudsigt, de lover ligesom Renaults nye Laguna, bedre kvalitet, gad vide om
> de har set lyset.....

De har lovet bedre kvalitet hver gang de introducerede en ny model siden
Citroen BX

Fra : Marco

Dato : 22-10-07 14:42

"ena" <ekk@nomail.com> skrev i en meddelelse

> "TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> De har lovet bedre kvalitet hver gang de introducerede en ny model siden
> Citroen BX

........hvilket i høj grad lykkedes med Xantia !

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 20-10-07 12:11

Hans Paulin (6310) wrote:
> http://ekstrabladet.dk/biler/article349418.ece
>
> Rimelig flot!

Kun mig der synes den minder ret meget om en Audi?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 20-10-07 12:30

Rasmus Lauritsen skrev:

> Kun mig der synes den minder ret meget om en Audi?

Med årene har bilerne (jo) nærmet sig hinanden mere og mere.

I "Gamle Dage" tm hunne jeg nemt høre om det var en Triumph Herald, en
Amazon eller en Folkevogn der kørte om hjørnet - dét kniber mere i dag
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 20-10-07 18:36

Hans Paulin (6310) kom med følgende:

> Med årene har bilerne (jo) nærmet sig hinanden mere og mere.
>
> I "Gamle Dage" tm hunne jeg nemt høre om det var en Triumph Herald, en Amazon
> eller en Folkevogn der kørte om hjørnet - dét kniber mere i dag

Det kan du have ret i.
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-07 12:38

"Rasmus Lauritsen" <usenet@lauritsen.info> skrev i meddelelsen

> Kun mig der synes den minder ret meget om en Audi?

Jeg synes at kunne se lidt linier fra 407 og Mondeo

Fra : -= JF =-

Dato : 20-10-07 13:00

Hans Paulin (6310) skrev:
> http://ekstrabladet.dk/biler/article349418.ece
>
> Rimelig flot!
Den er faktisk rigtig lækkert designet!
Min allerførste indskydelse var Peugeot, tror at det var linierne på
fronten...

Spændt på hvad den kommer til at koste!

--
Mvh. John

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-10-07 13:01

-= JF =- skriver:

> Min allerførste indskydelse var Peugeot, tror at det var linierne på
> fronten...

Og bagenden en Audi

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : -= JF =-

Dato : 20-10-07 17:20

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Og bagenden en Audi

Ja, i den grad!

Jeg har kigget på den nye Mondeo, og det er også inspiration fra andre
mærker.

Fronten har Audi-feel over sig.
Forskærmene, specielt omkrink sideblinkene oser af BMW
Bagenden (Kan ikke lige huske om det er sedan eller st.car) ser ud som
om den er designet af Mazda.

Der er efterhånden længere og længere mellem originalerne.

--
Mvh. John

Fra : Henrik B.

Dato : 20-10-07 14:55

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen
> http://ekstrabladet.dk/biler/article349418.ece
>
> Rimelig flot!

Er ikke til Citroen (for spacey til mig), men pånær C4, er det den flotteste
Citroen i RIGTIG mange år.....IMHO.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Mogens

Dato : 20-10-07 15:44

> Er ikke til Citroen (for spacey til mig), men pånær C4, er det den
> flotteste Citroen i RIGTIG mange år.....IMHO.

Så kør ud til Citroën og se den nye C6, hvis man har
den i DK...

Fra : Anders Majland

Dato : 21-10-07 10:42

> Så kør ud til Citroën og se den nye C6, hvis man har
> den i DK...

Yep - nydelig bil men prisen er lidt hamper som "familiebil". Der stod en
ved Citroen,Ålestrup i foråret da vi kiggede bil.

Fra : tom jensen

Dato : 21-10-07 17:54

> Yep - nydelig bil men prisen er lidt hamper som "familiebil". Der stod en
> ved Citroen,Ålestrup i foråret da vi kiggede bil.

hej anders

hvor ligger den citroen forhandler i ålestrup

mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Anders Majland

Dato : 21-10-07 19:29

> hvor ligger den citroen forhandler i ålestrup

Ja det var så i Års og ikke Ålestrup - Sådan lidt mod nord herfra

Fra : tom jensen

Dato : 21-10-07 23:07

> Ja det var så i Års og ikke Ålestrup - Sådan lidt mod nord herfra

hej
ok ,så forstår jeg bedre

ellers nogle flinke folk ved citroen i års, ihvertfald de gange jeg har fået
givet bilerne dinitrol der.
..

mvh tom

--
slet ged i emailadresse ved svar

Fra : Anders Majland

Dato : 22-10-07 12:10

> ellers nogle flinke folk ved citroen i års, ihvertfald de gange jeg har
> fået
> givet bilerne dinitrol der.

Sælgerne gav også et fint indtryk - men det gjorde de nu også i Viborg.
Derimod er jeg ikke imponeret af deres after-salg-service i Viborg.

C5'en fik et olieskift ved 2500km og der kom en slange til klimaanlægget i
klemme (eller også havde den været i klemme helt fra fabrikken ) så der løb
kondensvand ned i bunden af bilen. Da jeg reklamerer får jeg en sang om ikke
at vaske den i vaskehal med undervognsvask. En uge går og der står nu
blankt vand i bunden af bilen når jeg løfter måtterne op. Så akcepterer de
min reklamation men har 14 dages ventetid inden de vil kigge på bilen ...

Før havde vi en skoda og en søndag kunne bagklappen ikke låse op. Ringede
mandag morgen til Skoda Hobro og vi kunne komme kl 10. De kunne så ikke lige
fixe da det var noget elektronik der var brændt af - Så min kone efter 1/2
time derfra i en lånebil (som vi så havde helt til torsdag)

Fra : Henrik B.

Dato : 21-10-07 12:37

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i meddelelsen
> "Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Så kør ud til Citroën og se den nye C6, hvis man har
> den i DK...

Nej tak! Har set den, og den tiltaler mig slet ikke....
Og jeg mener slet ikke, at den er prisen værd.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : BJ

Dato : 21-10-07 12:46

KLIP

> Nej tak! Har set den, og den tiltaler mig slet ikke....

Den har da et spændende udseende.

> Og jeg mener slet ikke, at den er prisen værd.

Så købte jeg hellere denne her, dog lettere brugt:

http://www.bilbasen.dk/cars/usedcars/showcar.aspx?source=1&adid=129900841

Den her tiltrækker mig nu mere:

http://www.sand-jensen.dk/visbil.htm?bilnr=263803082

mvh
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 21-10-07 13:31

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Den har da et spændende udseende.
> Så købte jeg hellere denne her, dog lettere brugt:
> [...]

Nu er det så brugtbil- ift. nybil-diskusionn om igen:
www.citroen.dk/upload/pdf/c6-priser.pdf

AMG'en var nok den, jég ville vælge af de 2 - og jég ville ikke
vælge nogen af dem, idet jég hellere ville eje en BMW M5 så...
www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/BMW-M5-5,0-V10-SMG-4d_ID263803231.htm
www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/BMW-M5-5,0-4d.-V10-SMG_ID154441.htm

Fra : BJ

Dato : 21-10-07 13:36

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nu er det så brugtbil- ift. nybil-diskusionn om igen:
> www.citroen.dk/upload/pdf/c6-priser.pdf

Så lad mig da sige, jeg ville hellere have en sprit ny S80 T6 AWD med Four-C
og geartronic.

Så passer prisen vist med en ny potte af hver.

> AMG'en var nok den, jég ville vælge af de 2 - og jég ville ikke
> vælge nogen af dem, idet jég hellere ville eje en BMW M5 så...
> [...]

Jeg har aldrig lovet mig selv en BMW. Det har jeg til gengæld med en
Mercedes..;)

mvh
Bjørn J.

Fra : Henrik B.

Dato : 21-10-07 14:39

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Henrik B.

Dato : 21-10-07 14:38

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Den har da et spændende udseende.

Spændende?....hmmmmm....anderledes? Ja...

I totally agree on both....

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Henrik B.

Dato : 21-10-07 18:54

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Så købte jeg hellere denne her, dog lettere brugt:
>
> http://www.bilbasen.dk/cars/usedcars/showcar.aspx?source=1&adid=129900841

Og hér har du et nyt dansk on-line bilmagasin, som netop tester bl.a. S80
V8, BMW 550i, Ford S-Max, Honda Accord 2,4 Tourer m.fl.
http://www.e-pages.dk/danmag/2/

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : BJ

Dato : 21-10-07 19:02

KLIP

> Og hér har du et nyt dansk on-line bilmagasin, som netop tester bl.a. S80
> V8, BMW 550i, Ford S-Max, Honda Accord 2,4 Tourer m.fl.
> http://www.e-pages.dk/danmag/2/

Tak for linket.

Det er jo fornem læsning..

mvh
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-07 15:19

Hans Paulin (6310) wrote:
> http://ekstrabladet.dk/biler/article349418.ece
>
> Rimelig flot!

Ja Audi og Mercedes CLS har ikke levet forgæves! Jeg synes - især den
bagerste halvdel - ligner noget fra de 2 nævnte firmaer.