Så blev min bil sq stjålet
Fra : Kim

Dato : 20-10-07 04:24

Fanme for dårlig, i går aftes fredag ca mellem kl 21:00 og 21:40,
opdagede det da jeg skulle ud og ryge en cigaret på min altan.

Har meldt det tlf til politiet og tager til ALKA i dag og aflevere
anmeldelsen, reg.attest og nøgler, som der står man skal.

Pisse irriterende da min datter nu må droppe sin svømmetræning
4 gange om ugen, jeg har ikke råd til sådan bare at købe ny "brugt" bil.

Nogen der har gode råd i den forbindelse.please ?

Mvh Kim
Bogtrykkervej
24oo Kbh Nv

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 20-10-07 06:53

Kim skriver:

> [...]
> 4 gange om ugen, jeg har ikke råd til sådan bare at købe ny "brugt" bil.
>
> Nogen der har gode råd i den forbindelse.please ?

Var der kasko forsikring på bilen ?

Hvis ja, så skal forsikringsselskabet aflevere en pose penge til dig der
gør dig i stand til at købe en bil i præcis samme stand som den du har
fået stjålet....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Tommy Fer

Dato : 20-10-07 06:56

Kim skrev:
> [...]
> 4 gange om ugen, jeg har ikke råd til sådan bare at købe ny "brugt" bil.
>
> Nogen der har gode råd i den forbindelse.please ?

Hej Kim

Desværrer ikke så mange gode råd. Lyder ikke som om du har haft kasko på
den?

Har selv været møllen igennem med min motorcykel (heldigvis med kasko)
Konens stod ved siden af, kun med ansvar, det var heldigt det var min
der røg)

Hvis du vil gøre dig størrer chancer for at genfinde dit kører tøj, så
ville jeg tage min cykel og kører rundt i de knap så pæne kvartere
omkring hvor du bor. Derudover ville jeg også lave en efterlysning af
bilen, gerne med billede og detaljer, og en lille dusør, som jeg ville
se om jeg kunne få hængt på i den nærmeste taxa centrals kaffestue. De
kommer jo vidt omkring.

mvh Tommy Fer

Fra : alexbo

Dato : 20-10-07 08:35

"Kim" <no@way.dk> skrev

> Har meldt det tlf til politiet og tager til ALKA i dag og aflevere
> anmeldelsen, reg.attest og nøgler, som der står man skal.

Det må betyde du har kaskoforsikring, så ville det være en god ide, at
begynde at kigge på hvilket erstatningsbeløb du vil acceptere.

Kig på hvad en tilsvarende bil vil koste forskellige steder.
Din bil skal være væk mere end en måned før den erklæres bortkommet, så der
er god tid, det er jo muligt den kommer skadet tilbage, og i så fald kan du
stå med valget om at få den repareret eller en erstatningssum.

Det kan du overveje hvad du så vil vælge.

mvh
Alex Christensen

Fra : Henning

Dato : 20-10-07 18:36

>Pisse irriterende da min datter nu må droppe sin svømmetræning
>4 gange om ugen, jeg har ikke råd til sådan bare at købe ny "brugt" bil.

OT - har hun ikke en cykel???