Underligt problem med Thunderbird addresse~
Fra : Mads

Dato : 20-10-07 11:40

Hej

Jeg har fået et mystisk problem med addressebogen i Thunderbird.

En af mine bekendte har skiftet email adresse og jeg har selvfølgelig
rettet den i addressebogen.

Alligevel, så er det den gamle addresse der bliver smækket på når
jeg vælger Ny Meddelelse og dobbeltklikker på navnet i listen ude
til venstre.

Går jeg ind i Addressebog og tjekker er det den korrekte addresse
der står der. Den som rent faktisk bliver sat på en mail kan jeg slet
ikke finde spor af, men den er der stadig et eller andet sted.

Hvad pokker sker der ? Ja, jeg fatter ikke noget.

Har I nogen løsninger ?

mvh Mads

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-10-07 11:55

Den 20-10-07 12.40 skrev Mads følgende:

> [...]
>
> Alligevel, så er det den gamle addresse der bliver smækket på når
> jeg vælger Ny Meddelelse og dobbeltklikker på navnet i listen ude

Du har ham vel ikke stående to steder i adressebogen? Eller evt. i to
forskellige adressebøger? Prøv at højreklikke på navnet i stedet for at
indsætte via et dobbeltklik, vælg Egenskaber, og tjek, om adressen også
er forkert her.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.