Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kursus i fotoredigering
Fra : Disney

Dato : 19-10-07 23:27

Hej

Hvor finder man nogle kurser i fotoredigering??
Evt. aften kurser eller aften skole, det må gerne være andet end beskære et
billede....

MVH
Jens

Fra : Peter Holm

Dato : 20-10-07 19:47

Disney wrote:
> [...]
>
> Hvor finder man nogle kurser i fotoredigering??
> Evt. aften kurser eller aften skole, det må gerne være andet end

det eneste sted jeg har set profesionelle kurser udbudt er hos:
http://www.kierphoto.com/

Kender ikke indhold, pris eller kvallitet.

Jeg kan anbefale dvd undervisningsserien fra http://www.totaltraining.com/

Mvh
Peter

Fra : tr