Samlings-tegning til Poseidon 1-trin
Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 14-10-07 18:25

Hej NG
Jeg søger en samlings-tegning eller detail-tegning til et Poseidon 1-
trin. Er ikke helt klar over hvad for en regulator det er men mit
service-kit er nr: 3891 og det skulle passe til disse 1-trin: nr.
2962, 3257,3580 og 3585

Er der nogen af jer techies der ligger inde med sådan en tegning?

På forhånd tak.

/Morten

Fra : Seerup

Dato : 14-10-07 19:25

Har sendt dig en mail.

Seerup.

Fra : info@frogkick.dk

Dato : 14-10-07 20:32

On Oct 14, 7:25 pm, "mola...@gmail.com" <mola...@gmail.com> wrote:
> [...]
> 2962, 3257,3580 og 3585
>
> Er der nogen af jer techies der ligger inde med sådan en tegning?

Hej Morten

http://www.frogkick.dk/manuals/poseidon/2003/ kan du finde alle de
tegninger over Poseidon regulatorer du måtte ønske dig.

Rune!

Fra : molar2k@gmail.com

Dato : 14-10-07 21:02

On 14 Okt., 20:24, "Seerup" <seerup@a_a_l_b_o_r_g_dyk.dk> wrote: