Sælges: Kompaktkamera med undervandshus
Fra : Mads Madsen

Dato : 14-10-07 10:52

Jeg har et Canon S50 med undervandshus liggende som jeg ikke bruger mere.
Undervandshuset kan holde til 30m og jeg har været rigtig glad for det.
Kameraet har 5 megapixel og leverer en fin kvalitet. Kameraet har et par
ridser mens undervandshuset er nærmest som nyt. Sælges samlet for 1200,-

Billeder kan ses på -
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?AnnonceId=52131147

Svar på mail så gruppen ikke belastes for meget af salgsannoncer.

/Mads
(Fjern "slet" i adressen ved mailsvar)

Fra : Nikolaj M

Dato : 17-10-07 08:43

On 14 Okt., 11:51, "Mads Madsen" <p...@FJERNESmadsmadsen.dk> wrote:
> [...]
>
> Svar på mail så gruppen ikke belastes for meget af salgsannoncer.

Er det solgt?