Fy fassan en pris!
Fra : BJ

Dato : 19-10-07 18:18

Det ser ud til vore svenske brødre skal have et benzinprischok til næste år:

http://epn.dk/handel_service/transport_logistik/article1003111.ece

mvh
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 19-10-07 18:37

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det ser ud til vore svenske brødre skal have et benzinprischok til næste
> år:
> http://epn.dk/handel_service/transport_logistik/article1003111.ece

Du ka' ikke nære dig - du elsker det nærmest
Iøvrigt har jeg firmabil - også )))))))))))))))))))

Fra : BJ

Dato : 19-10-07 18:54

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Du ka' ikke nære dig - du elsker det nærmest

LOL ... bare vent, vi får et tilsvarende. Dollaren er historisk lav, så den
stiger igen pppffffyyytttttt....ud i det blå med prisen..

> Iøvrigt har jeg firmabil - også )))))))))))))))))))

Ha, jeg får da kilometerpenge..;)

mvh
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 19-10-07 19:15

> Ha, jeg får da kilometerpenge..;)

Det kører jeg alt for mange private km til,
at dét er en go' idé for mig

Fra : BJ

Dato : 19-10-07 19:39

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det kører jeg alt for mange private km til,
> at dét er en go' idé for mig

Det kan du sagtens bilde mig ind.

Hos os kører vi begge så rigeligt til hverdag at vi ikke behøver at spilde
fritiden på landevejen ... i kø..

mvh
Bjørn J.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-10-07 21:23

BJ skrev den 19-10-2007:
> Det ser ud til vore svenske brødre skal have et benzinprischok til næste år:
>
> http://epn.dk/handel_service/transport_logistik/article1003111.ece
>
> mvh
> Bjørn J.

En regering der ønsker at blive siddende efter næste valg indfører nok
ikke den pris på personlig frihed og transport.
Jeg ved at de har en smule anderledes syn på energiafgifter i SE, men
den her er nok i overkanten.
Kai

Fra : Hr. Jensen

Dato : 20-10-07 08:04

On Fri, 19 Oct 2007 19:17:48 +0200, "BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk>
wrote:

>Det ser ud til vore svenske brødre skal have et benzinprischok til næste år:
>
>http://epn.dk/handel_service/transport_logistik/article1003111.ece

Så kan det jo næsten svare sig at pendle over Øresund alene for
benzinen...forudsat at man bor hinsidan.

Fra : Mogens

Dato : 20-10-07 08:09

"Hr. Jensen" <pomanden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så kan det jo næsten svare sig at pendle over Øresund alene for
> benzinen...forudsat at man bor hinsidan.

Yes, yes - vi vil få tyske forhold a la the old days in Jylland
Pt. koster en liter 95 under 9 dkr literen i Sverige

Fra : BJ

Dato : 20-10-07 09:04

"Mogens" <no@reply.nu> skrev i en meddelelse

KLIP

> Yes, yes - vi vil få tyske forhold a la the old days in Jylland
> Pt. koster en liter 95 under 9 dkr literen i Sverige

Sure, så kan i også tage sprut, vin og smør billigt med jer i eksil, når
potten skal tankes..

mvh
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 20-10-07 09:29

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Sure, så kan i også tage sprut, vin og smør billigt med jer...

Eller en ny bil for den sags skyld

Fra : BJ

Dato : 20-10-07 09:32

KLIP

> Eller en ny bil for den sags skyld

Silly me, naturligvis også en ny bil, men sikkert kun en Ford Fiesta, da den
svenske regering *vil* gøre noget ved CO2-udledningen..;)

mvh
Bjørn J.

Fra : Mogens

Dato : 20-10-07 09:40

> Silly me, naturligvis også en ny bil, men sikkert kun en Ford Fiesta, da
> den svenske regering *vil* gøre noget ved CO2-udledningen..;)

Nope - den slags findes ikke her...
(kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en Fiesta - eller Skoda her)
De kører jo alle 940/850/Saab st car

Fra : BJ

Dato : 20-10-07 18:27

KLIP

> Nope - den slags findes ikke her...
> (kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en Fiesta - eller Skoda her)
> De kører jo alle 940/850/Saab st car

Hvis blot i køber for penge tjent i Sverige (gode svenske træpenge), skal i
være hjertens velkommen til at rage ned fra de danske hylder, lige så meget
i orker.

Det er jo ren eksportindtægt for den danske stat..;)

mvh
Bjørn J.