Citron uden olie
Fra : Ukendt

Dato : 18-10-07 21:32

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 18-10-07 23:03

"Eque" <-> wrote in message
news:4717c2b9$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://politiken.dk/forbruger/biler/article396939.ece
>
> En epoke ved at være slut ?

Underligt.
Udvisker det ikke i nogen grad forskellen på Peugoet og Citröen?
Sådan som jeg ser det, har Citröen altid været det eksperimenterende mærke
hvor man prøvede nye og anderledes ting af, men nu siger de: "Tydelige,
runde instrumenter sidder lige foran føreren. Her har Citroën dæmpet sin
trang til eksperimenter."

Og Pug'erne har altid været sedan mens Citröen altid har været 5dørs, men C5
kommer åbenbart også i sedan.

Det virker for mig som om de ligeså godt kunne droppe at have to mærker så.

--
/Morten
Vectra B 2,0 CD '94

Fra : Martin Petersen

Dato : 19-10-07 07:59

"Eque" <-> skrev i en meddelelse
> http://politiken.dk/forbruger/biler/article396939.ece
>
> En epoke ved at være slut ?

Mon dog.. Under alle omstændigheder synes jeg det er den flotteste citron
ever. :)

- Martin

Fra : Anders Majland

Dato : 19-10-07 09:41

> http://politiken.dk/forbruger/biler/article396939.ece

Citat:" Når den nye Citroën C5 kommer til Danmark næste år vil den i de
billigste udgaver have en helt traditionel affjedring med stålfjedre og
normale støddæmpere. "

Idag er det kun C5 og C6 der har det - i fremtiden bliver det endnu mere
ekslusivt ...

På C4 kan fåes som ekstraudstyr på bagakslen