Sikringsboks i focus c-max?
Fra : Ukendt

Dato : 17-10-07 18:14

Hejsa Alle

Svigerfar har en ford focus c-max fra 2004, hvor hulen sidder sikringsboksen
i sådan en fætter?? der er en i motorrummet, men der skal jo være en
indenfor til lys osv, men hvor er den??
Autodata siger at den sidder ude i passager siden inde bagved, men jeg kan
sq ikke se den, og den er heller ikke i fører siden!?!

Er der nogle der ved det??

Mvh
Morten

Fra : Erik M. Jensen

Dato : 17-10-07 18:33

"Morten Juel" <SpAmSnAbElAsTaRcHiLd.Dk> wrote in message
> [...]
> Autodata siger at den sidder ude i passager siden inde bagved, men jeg kan
> sq ikke se den, og den er heller ikke i fører siden!?!

iflg. instruktionsbogen:
- afmonter skruerne i instrumentpanelets beklædning underneden handskerummet
og træk beklædningen ned
- løsen snaplåsskruerne på sikringskassen
- tag sikringskassen ned og træk den ud imod dig

mvh Erik

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-07 18:40

> [...]
> handskerummet og træk beklædningen ned
> - løsen snaplåsskruerne på sikringskassen
> - tag sikringskassen ned og træk den ud imod dig

1000 tak Erik :) ja den har de vist fået forlagt :)

Mvh
Morten