Gardiner / solskærme?
Fra : Torben

Dato : 16-10-07 18:48

Hej,

ungerne klager ALTID når solen skinner ind ad vinduet, hvilket er ved at
drive mig til vanvid.

Vi har har prøvet de her solskærme der sættes fast på vinduet med
sugekopper. Det kan også løse problemet, altså lige indtil at faderen åbner
de bagerste el-vinduer - træls!

Hvilke andre muligheder findes der, rullegardiner etc.?

Bilen er en mondeo fra 2006.

mvh & på forhånd tak
Torben

Fra : Henrik B.

Dato : 16-10-07 18:53

"Torben" <real_anonymous@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej,
>
> ungerne klager ALTID når solen skinner ind ad vinduet, hvilket er ved at
> drive mig til vanvid.
>
> Hvilke andre muligheder findes der, rullegardiner etc.?

Hej Torben.

Jeg købte dette sæt, da vi i sommer skulle sydpå:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=1327854313&n=1199145602&pn=1222841057

Og til prisen er det jo genialt.

Jeg har ud over disse "rullegardiner", også en lyseste solfilm på ruderne.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 16-10-07 19:19

> [...]
>
> Og til prisen er det jo genialt.
> Jeg har ud over disse "rullegardiner", også en lyseste solfilm på ruderne.

Det ser ud til at samme problem vil opstå med rullegardinerne - de skal jo
også sættes fast på vinduet.

--
MVH Thomas
Mangler du inspiration til en fed gave?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-10-07 19:21

".°o.O Thomas O.o°." skriver:

> Det ser ud til at samme problem vil opstå med rullegardinerne - de skal jo
> også sættes fast på vinduet.

Sugekoppen sættes vel blot fast under ruden, så kører overkant op og ned
med ruden...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 16-10-07 19:25

> ".°o.O Thomas O.o°." skriver:

> Sugekoppen sættes vel blot fast under ruden, så kører overkant op og ned
> med ruden...

Ja, hvis den kan fæstnes på kanten under ruden - overfladen skal vel være
helt glat, for at sugekoppen kan hæfte på den?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-10-07 19:26

".°o.O Thomas O.o°." skriver:

> Ja, hvis den kan fæstnes på kanten under ruden - overfladen skal vel være
> helt glat, for at sugekoppen kan hæfte på den?

Velcro......

Fra : Henrik B.

Dato : 17-10-07 07:31

> ".°o.O Thomas O.o°." skriver:

> Velcro......

Netop! Som medfølger.

--
Nu på Vista 64-Bit...

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 16-10-07 19:23

Torben skriver:

> ungerne klager ALTID når solen skinner ind ad vinduet, hvilket er ved at
> drive mig til vanvid.

Stik dem en solskærm til at sætte på hovedet.

Det er vel tonede ruder i bilen ?

> [...]
> de bagerste el-vinduer - træls!
>
> Hvilke andre muligheder findes der, rullegardiner etc.?

At disable bagerste elruder ?

Fra : Arne

Dato : 16-10-07 19:53

Vi købte noget plastik solfilm i Netto (10 kr) som "klæbes" på indersiden af
ruden. Fungerer fint og ruderne kan køres op og ned uden problemer.

Arne

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 17-10-07 08:31

"Torben" <real_anonymous@hotmail.com> skrev :

>ungerne klager ALTID når solen skinner ind ad vinduet, hvilket er ved at
>drive mig til vanvid.

Jeg plejede at sende dem om i bagagerummet ;)

Nuvel- biler med papegøjeplader er vel også pasé nu - hehe..

--
Jan_stevns