Hvor dum må man være inden man kan blive a~
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 16-10-07 08:05

http://jp.dk/indland/krimi/article1131188.ece

Åbentbart stadig dummere end ham her, men han er da ved at være deroppe.

Mvh
Jacob

Fra : Bjarne

Dato : 16-10-07 08:16

"Jacob Rungwald" <jacob@rungwald-uden_dette.dk> wrote in message
> http://jp.dk/indland/krimi/article1131188.ece
>
> Åbentbart stadig dummere end ham her, men han er da ved at være deroppe.

Ja, læste det godt på tekst tv i morges, han er sq da kandidat til årets
store fjols.... Kors...

Bjarne

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-10-07 08:29

On 16 Okt., 09:04, "Jacob Rungwald" <jacob@rungwald-uden_dette.dk>
wrote:
> http://jp.dk/indland/krimi/article1131188.ece
>
> Åbentbart stadig dummere end ham her, men han er da ved at være deroppe.

Igen en sønderjyde
Det virker sgu som om at unge sønderjydske mænd er dummere end
gennemsnittet.....

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-10-07 09:53

Christian B. Andresen skrev:

> Det virker sgu som om at unge sønderjydske mænd er dummere end
> gennemsnittet.....

Link?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Brian Sørup

Dato : 16-10-07 10:07

> Link?

Hold nu op Hans - du er sgu ik' ung længere
ikke udenpå ihvertfald..

--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-10-07 10:09

Brian Sørup skrev:

> Hold nu op Hans - du er sgu ik' ung længere
> ikke udenpå ihvertfald..

Jeg tror nu mere på det var en neger der gjorde det - de er tit involveret i
noget...
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-10-07 12:46

On Tue, 16 Oct 2007 11:08:30 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Jeg tror nu mere på det var en neger der gjorde det - de er tit involveret i
>noget...

>--

Min første tanke var, at det nok var en grønlænder.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-10-07 12:49

Folmer Rasmussen skrev:

> Min første tanke var, at det nok var en grønlænder.

Nej nej nej; de sidder på vershus hele daen!
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-10-07 13:20

On Tue, 16 Oct 2007 13:48:42 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Nej nej nej; de sidder på vershus hele daen!

>--

Ikke den grønlandske slagter.

Han sidder nede i sin kælderbutik og piller spæk.

Du skal bare sige det lidt hurtigt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-10-07 22:18

Folmer Rasmussen skrev:

> Du skal bare sige det lidt hurtigt.

Ja ja
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 16-10-07 12:43

On Tue, 16 Oct 2007 10:53:22 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Link?

>--

Nårh, dit lille pus. )

Jeg tror du falder udenfor målgruppen, Hans.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-10-07 12:48

Folmer Rasmussen skrev:

> Nårh, dit lille pus. )

Hej, dit store (kor)pus

> Jeg tror du falder udenfor målgruppen, Hans.

Samme med dig, min ven!

Nå, må ud at tage min tørn nu - har ikke tid til at sidde hér og hælde vand
ud af ørerne
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : André S Hansen

Dato : 16-10-07 09:10

"Jacob Rungwald" <jacob@rungwald-uden_dette.dk> skrev i en meddelelse
> http://jp.dk/indland/krimi/article1131188.ece
>
> Åbentbart stadig dummere end ham her, men han er da ved at være deroppe.
>
> Mvh
> Jacob

Ja, mor må være rævestolt på sådan en dag

Mvh
Andre

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 16-10-07 12:15

On 16 Okt., 10:53, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> Link?

TV2 programmet med Dødskørsel, der var flere unge sønderjyske mænd som
gjorde sig mere end uheldigt bemærket, hvem husker ikek ham Stefan ?
Tumpen fra BG som skruede rattet af under kørsel
Ham som er grund til denne tråd

Der er helt sikkert andre fra andre steder i DK.
Fx. så synes jeg da også at der er mange som kører dårligt i Randers,
flere end i Århus.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 17-10-07 08:46

Tue, 16 Oct 2007 04:15:19 -0700, skrev Christian B. Andresen, på 25
linier, i <1192533319.336159.95270@q3g2000prf.googlegroups.com>, :

>Der er helt sikkert andre fra andre steder i DK.
>Fx. så synes jeg da også at der er mange som kører dårligt i Randers,
>flere end i Århus.

Om ikke andet har vi da danmarks dårligste i Horsens

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 16-10-07 18:44

"Jacob Rungwald" <jacob@rungwald-uden_dette.dk> skrev :

>Åbentbart stadig dummere end ham her, men han er da ved at være deroppe.

Åbentlys kandidat til en "Darwin Award"

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-07 19:55

On Tue, 16 Oct 2007 19:44:11 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

>Åbentlys kandidat til en "Darwin Award"

Jeg kan på ingen måde slå den herres opførsel (hvis der overhovedet er
tale om en herre), men i de første år har jeg sq også lavet ting i
trafikken, som ikke var smarte......heldigvis indså jeg at det her
næsten var gået galt og lærte af det........lucky me, jeg fik chancen
- det er det ikke alle der gør......
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : -= JF =-

Dato : 16-10-07 21:44

Ivan Madsen skrev:

> men i de første år har jeg sq også lavet ting i
> trafikken, som ikke var smarte

Jeg tror såmænd at de fleste af gruppens medlemmer, mig selv inkl., har
lavet tumpestreger da vi var unge udødelige verdensmestre med knitrende
nye kørekort - Men ham glatnakken her er da i særklasse langt ude!

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-07 21:47

On Tue, 16 Oct 2007 22:44:01 +0200, -= JF =- <null@null.null> wrote:

>Jeg tror såmænd at de fleste af gruppens medlemmer, mig selv inkl., har
>lavet tumpestreger da vi var unge udødelige verdensmestre med knitrende
>nye kørekort - Men ham glatnakken her er da i særklasse langt ude!

Det er vi enige om.......den herre skal ikke skånes.......enig!

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-10-07 19:03

On Oct 16, 7:44 pm, j...@bygteknik.dk wrote:

> Åbentlys kandidat til en "Darwin Award"

Vel kun en bobler. Han opfylder jo ikke det største krav.

Fly

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 16-10-07 19:06

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Vel kun en bobler. Han opfylder jo ikke det største krav.

han har da bestået 1. prøve - mistet fornuften i rekordfart

det sidste kommer tænkeligt helt af sig selv

--
Jan_stevns

Fra : Fly Christensen

Dato : 16-10-07 19:53

On Oct 16, 8:06 pm, j...@bygteknik.dk wrote:

> han har da bestået 1. prøve - mistet fornuften i rekordfart
>
> det sidste kommer tænkeligt helt af sig selv

Men indtil, at han har fjernet sig selv fra menneskehedens gen-pulje,
er han kun en bobler.

Fly

Fra : Jens Johansen

Dato : 16-10-07 21:04

> [...]
> http://jp.dk/indland/krimi/article1131188.ece Åbentbart stadig dummere end
> ham her, men han er da ved at være deroppe.

Det undrer mig bare hvorfor kan tog (og betalte for) et kørekort -
Med den adfærd kan det da være lige meget...

Heldigvis ødelagde han bilen! (uden nogen kom alvorligt til skade)
- min erfaring er at det ikke hjælper at tage kortet fra den slags
testosteron tumper.
Vi skulle hellere inddrage bilerne, sælge dem og bruge pengene på oplysning
og uddannelse eller bare dannelse.

Måske Jens Okking kunne overtales til at give dem en røvfuld ved samme
lejlighed

/Jens

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-10-07 22:08

Jacob Rungwald wrote:
> http://jp.dk/indland/krimi/article1131188.ece
>
> Åbentbart stadig dummere end ham her, men han er da ved at være
> deroppe.

Jeg synes at det er for dårligt, at politiet jagter de unge billister.
Den unge mand må været blevet skræmt, siden han sådan havde sat farten op,
hvis politiet derimod havde holdt en god afstand til bilen, var der slet
ingen ulykke sket.

Mvh. Uffe Ravn
Ovenstående indlæg kan undtagelsesvis indeholde rester af ironi.

Fra : BJ

Dato : 16-10-07 22:15

KLIP

> Jeg synes at det er for dårligt, at politiet jagter de unge billister.

Jagter, han var skide fuld og til fare for andre og sig selv.

> Den unge mand må været blevet skræmt, siden han sådan havde sat farten op,

Han ville vel stikke af. Det er jo så moderne!

> hvis politiet derimod havde holdt en god afstand til bilen, var der slet
> ingen ulykke sket.

Det ´tror du fuldt og fast på, når knægten var fuld, uøvet bilist og
samtidig havde kørt hasarderet før politiet standsede hans videre færden.

Nu må jeg altså bede om mine himmelblå.

mvh
Bjørn J.

Fra : ShutEye

Dato : 16-10-07 22:22

> Nu må jeg altså bede om mine himmelblå.

Må jeg så bede om at du læser hele mandens indlæg og ikke klipper det
væsenligeste væk, tak :)

Fra : BJ

Dato : 16-10-07 22:28

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse

KLIP

> Må jeg så bede om at du læser hele mandens indlæg og ikke klipper det
> væsenligeste væk, tak :)

LOL ... min dybeste undskyldning, så kan man sku lære at scrolle..;)

mvh
Bjørn J.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 16-10-07 23:03

BJ wrote:

> LOL ... min dybeste undskyldning, så kan man sku lære at scrolle..;)

*ROFL*

Det tog mig et par minutter at holde op med at grine.

Et stort tak til BJ, for aftenens mest underholdende indlæg.

Med venlig hilsen
Uffe Ravn

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 17-10-07 04:47

"BJ" <mrbear_REMOVE_@post.tele.dk> skrev :

>Nu må jeg altså bede om mine himmelblå.

Dem har du da ikke tabt ;)

--
Jan_stevns

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-10-07 09:03

On 16 Okt., 20:55, Ivan Madsen <> wrote:

> [...]
> trafikken, som ikke var smarte......heldigvis indså jeg at det her
> næsten var gået galt og lærte af det........lucky me, jeg fik chancen

Mange som laver samme stunt som dig tror bare at de reddede den fordi
de var gode, ikke heldige. De fortsætter så deres kørsel til de enten
selv kommer af dage eller slår andre ihjel.