Nummerpladeholder og plastikskærm - hvilke~
Fra : Henrik Ax

Dato : 15-10-07 18:07

Hej

Hvilken type skrue skal jeg bruge til at spænde nummerpladeholder fast på
min plastikforskærm (Golf 4)?

Jeg har tabt den gamle nummerpladeholder uden at opdage det (slut med høj
musik
Den nye skal gerne sidde godt fast. Det er surt at betale 590 kr for
ingenting.

På forhånd tak,
Henrik

Fra : joppe

Dato : 15-10-07 21:37

On 15 Okt., 19:07, "Henrik Ax" <inva...@invalid.invalid> wrote:
> [...]
> musik
> Den nye skal gerne sidde godt fast. Det er surt at betale 590 kr for

Hej Henrik,
Jeg ville udover skruer sætte et par klatter klæbemasse både under
holderen hvis du altså vil ha den på, og et par klatter under pladen.
Så falder den ingen veje ej heller rasler når du hører høj musik.

PS har du stadig din VF500?

mvh
Jesper

Fra : Henrik Ax

Dato : 16-10-07 08:17

joppe wrote:
> [...]
> holderen hvis du altså vil ha den på, og et par klatter under pladen.
> Så falder den ingen veje ej heller rasler når du hører høj musik.

Ja, et par klatter silikone er en god idé. Det vil jeg prøve.
Grunden til at jeg spurgte til skruetype, er at dem jeg havde liggende ikke
virkede særligt overbevisende.
Jeg prøver med nogle spånpladeskruer fra arbejdet.

Det er desværre slut med at køre motorcykel.
Da valget var enten mc eller bil, var det mageligheden der vandt.
Bus/tog om vinteren sucks

/Henrik