Aftageligt træk , hvordan får jeg det af ?
Fra : Øl er godt !

Dato : 15-10-07 00:25

Skal have et aftageligt anhængertræk af bilen ,bare krogen altså , men kan
"skutte" få det af !
Har skruet stang med håndtag af . Sad vandret igennem trækket med gevind. Nu
er der så en vandret bøjle tilbage ovenover krogen og jeg har trukket ,
bandet , sparket og vippet med den ski.. bøjle og krog for at få krogen af.
"Lortet sitter sku`fast " !!
Aftageligt , måske,, Måske der skal bruges 3 kg dynamit
Har ledt efter en brugsforvirring på nettet eller anvisning på hvordan man
får det aftagelige træk både af og på. Krogen altså.. Den dækker for noget
af nummerpladen så derfor skal den af.
Hvad gør en klog og hvad gør jeg ?

PS: ved godt jeg bliver helt til grin med sådan et spørgsmål , men det er
helt ok...
Jeg har fortjent det .. LOL

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 15-10-07 05:28

"Øl er godt !" skriver:

> [...]
> får det aftagelige træk både af og på. Krogen altså.. Den dækker for noget

WD 40 og så nogle oplysninger om hvilket fabrikat træk og på hvilken
bil.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Øl er godt !

Dato : 15-10-07 10:37

> WD 40 og så nogle oplysninger om hvilket fabrikat træk og på hvilken
> bil.
>
> Klaus

1990 Pug 309. WD 40 ?
Der står intet sted om noget fabrikat.

Fra : Øl er godt !

Dato : 15-10-07 10:41

"Øl er godt !" <virker ikke@plut.rutte> skrev i en meddelelse

> "Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
> meddelelse news:4712EC3A.70EBA60F@du.kan.finde.den...

> 1990 Pug 309. WD 40 ?
> Der står intet sted om noget fabrikat.

Ahh...WD 40 = noget der opløser og smører rust ..
Beklager , men det er IKKE rustet på nogen måde.

Fra : Øl er godt !

Dato : 15-10-07 13:43

> [...]
> bil.
>
> Klaus
> Modeltog, internet, gratis spambekæmpelse, elektronik og andet:

Fik skrabet olien væk. Trækket hedder " Brenderup" og der er et nummer der
hedder 443.

Fra : Martin Bak

Dato : 15-10-07 15:32

> [...]
> meddelelse news:4712EC3A.70EBA60F@du.kan.finde.den...

> Fik skrabet olien væk. Trækket hedder " Brenderup" og der er et nummer der

Der er et par eksempler her:
http://www.bsn.dk/?menuid=03&undermenu_2_id=03&undermenu_3_id=01&undermenu_4_id=03

Martin

Fra : Øl er godt !

Dato : 15-10-07 17:58

> "Øl er godt !" <virker ikke@plut.rutte> skrev i en meddelelse

> Der er et par eksempler her:
> http://www.bsn.dk/?menuid=03&undermenu_2_id=03&undermenu_3_id=01&undermenu_4_id=03
>
> Martin

Tak skal du have for linket , men har desværre både set og prøvet det..

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 15-10-07 08:56

On 15 Okt., 01:25, "Øl er godt !" <virker i...@plut.rutte> wrote:
> [...]
> får det aftagelige træk både af og på. Krogen altså.. Den dækker for noget

Jeg mindes at de nogle gange skal drejes ind på plads.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og