Links ls 2003
Fra : Hans Pedersen

Dato : 18-10-07 17:47

Hejsa

Har fundet ud af at Links LS 2003 har en rimelig god course manager og der
skulle være mange downloadble baner på nettet. Men er der nogen der ved om
der er lavet danske baner? Er ved at anskaffe mig Links for at se hvor nemt
det er at lave baner. Men har det ikke endnu, og var så nysgerrig efter om
der allerede eksisterede danske baner, søgning har ikke givet mig noget
resultat.

MVH
Hans

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 18-10-07 23:27

"Hans Pedersen" <hansvejbo@hotmail.com(brugesikke)> wrote in message
> [...]
> nemt det er at lave baner. Men har det ikke endnu, og var så nysgerrig
> efter om der allerede eksisterede danske baner, søgning har ikke givet mig

Hvis du finder nogle, må du da gerne skrive her i gruppen

/Ole

Fra : HBB

Dato : 19-10-07 08:42

Der blev i 2003 udgivet simons golf club banen (som download) - dengang der
blev spillet en european tour her i Danmark
Damn - havde du skrevet for 14 dage siden måtte du overtage alt mit Ls2003 -
men nu er det røget til genbrug
Havde ellers 25 extra baner (inkl den danske) samt spil m.v
du må på jagt på nettet
VH
Henrik