pigespil?
Fra : Brian K

Dato : 17-10-07 22:41

Hej

Min søn og jeg (+ hans venner) spiller en del computer spil i netværk.

Jeg kan mærke på min datter på 10 år at hun er lidt "jalous" på det vi
laver - så hun har prøvet at spille med på battlefield2 osv - men hun syntes
det er kedeligt og svært.

Er der nogen pigespil som har multiplayer (netværk)?

Og ellers nogen andre spil om kan anbefales til en pige på 10 år (som er
meget moden)?

Mvh
Brian

Fra : Brian Lund

Dato : 18-10-07 07:00

> Er der nogen pigespil som har multiplayer (netværk)?
>
> Og ellers nogen andre spil om kan anbefales til en pige på 10 år (som er
> meget moden)?

Hvad med nogen strategispil? - Ikke at de er specielt "pigede" - generelt
synes jeg bare de piger jeg kender er mere til strategi end splat splat! ;)

Brian

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 18-10-07 23:09

> Og ellers nogen andre spil om kan anbefales til en pige på 10 år (som er
> meget moden)?

Hmm

Bratz Rock Angelz, Garfield2 (godt nok på ps2), Harry Pooter, Barbie spil.

Stef

Fra : Max

Dato : 19-10-07 07:46

Hej Brian

> Og ellers nogen andre spil om kan anbefales til en pige på 10 år (som
> er meget moden)?

Min dreng og hans venner spiller meget WOW og der har jeg opfattelsen
af at der er mange piger med også.

--
Mvh Max

Fra : Marianne

Dato : 19-10-07 15:42

> Min dreng og hans venner spiller meget WOW og der har jeg opfattelsen
> af at der er mange piger med også.
>
> --

Ja, det er min datter på 8 i hvert fald. Hun er ubetinget mest glad for
BloodElf-figurerne, og de hører vist til i BC-udgaven af WoW. Eftersom hun
ikke kan læse engelsk prøver hun sig frem. Og tager gerne samme område igen
og igen med en ny figur med en anden frisure.

Nogen gange går hun med sin bror på opdagelse i den 'store verden'. Det er
også lidt på lykke og fromme, men de har det sjovt.

Andre gange går jeg med dem. Til det brug sørger jeg for at have en figur,
der er på samme niveau som de. Og selvfølgelig på samme server. Af årsager,
der ikke er helt klare for mig, insisterer min datter på at have sin højeste
figur på en fransk server. Så der er lidt udfordring der også.

WoW er jo ikke noget netværksspil, men spilles over nettet. Med en månedtlig
pris (abonnement)

mvh
Marianne