Spray logo i CS source
Fra : Christian

Dato : 17-10-07 19:47

Hej der

Kan ikke få mit spray-logo til at virke med CS source. Får hele tiden
følgende besked.

"Kunne ikke skrive spray-logo fil til output. Den enekelte bruger har
muligvis ikke tilladelse."

Nogen der kan hjælpe?

/Christian

Fra : Bufferzz

Dato : 17-10-07 20:11

Hvilke filer prøver du at bruge ?

..jpg virker fint her.

Fra : Christian

Dato : 17-10-07 20:42

"Bufferzz" <no.sp@m.2.me> skrev i en meddelelse
> Hvilke filer prøver du at bruge ?
>
> .jpg virker fint her.

Har prøvet med snart alle slags filer, men får stadig samme svar
"Kunne ikke skrive spray-logo fil til output. Den aktuelle bruger har
muligvis ikke tilladelse."

I hvilken mappe lægger du filen inden du prøver at importere?

/Christian

Fra : Dr.Phil

Dato : 17-10-07 21:20

"Christian" <chrskands@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> følgende besked.
>
> "Kunne ikke skrive spray-logo fil til output. Den enekelte bruger har

Havde samme problem.
Løsning:

Skift til engelsk sprog.

Så virker det.