Spil til en pige/dame
Fra : Lars

Dato : 15-10-07 15:59

Hej.
Min kone syntes at de spil som mario er det bedste vi har.... the sims var
ikke lige sagen... har i andre gode ideer til dame spil... nå ja bombermam
er også et hit...
vh Lars

Fra : Erik

Dato : 15-10-07 16:15

> [...]
> ikke lige sagen... har i andre gode ideer til dame spil... nå ja bombermam

denne her er gået rent ind her hjemme
http://www.zanorg.com/prodperso/jeuxchiants/doublejeu.htm

/Erik

Fra : Poul Johannsen

Dato : 15-10-07 16:20

Hej

> Min kone syntes at de spil som mario er det bedste vi har.... the sims var
> ikke lige sagen... har i andre gode ideer til dame spil... nå ja bombermam
> er også et hit...

Hvad med harry potter spillene?

Mvh Poul

Fra : Bruno

Dato : 15-10-07 16:34

Lars wrote:
> Hej.
> Min kone syntes at de spil som mario er det bedste vi har.... the sims
> var ikke lige sagen... har i andre gode ideer til dame spil... nå ja
> bombermam er også et hit...

World of Warcraft eller en af de andre store MMO og så er der de, lidt
ældre, NOLF og NOLF2 som har masser af stil OG en kvindelig hovedperson

http://www.noonelivesforever.com/downloads/

Mvh
Bruno

Fra : Brian K

Dato : 18-10-07 01:46

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> World of Warcraft eller en af de andre store MMO og så er der de, lidt
> ældre, NOLF og NOLF2 som har masser af stil OG en kvindelig hovedperson
>

> http://www.noonelivesforever.com/downloads/

fanme en forvirende DL side!

Hvad skal jeg hente for at få hele spillet?

Skal jeg betale for a tfå hele spillet?

Ser fedt ud

Fra : Martin Mouritzen

Dato : 15-10-07 17:20

On Mon, 15 Oct 2007 16:58:58 +0200, "Lars" <none@none.dk> wrote:

>Min kone syntes at de spil som mario er det bedste vi har.... the sims var
>ikke lige sagen... har i andre gode ideer til dame spil... nå ja bombermam
>er også et hit...

Ballance (http://www.ballance.org/) - kan købes som download en del
steder på nettet. Jeg googlede lige og fandt en trial version her:
http://gamingdale.com/ballance.html

God fornøjelse.
--
Med venlig hilsen,
Martin Mouritzen.

Fra : Bufferzz

Dato : 15-10-07 18:14

Portal er et nyt sjovt 3D-puzzle game.

www.steampowered.com/v/index.php?area=game&AppId=400&l=danish&cc=DK
Kan købes og downloades online med det samme.

Portal trailer
http://www.youtube.com/v/Wb7aDZeO_MQ

Fra : Kim2000

Dato : 15-10-07 18:33

"Lars" <none@none.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke lige sagen... har i andre gode ideer til dame spil... nå ja bombermam

De lyder mere til hun skal en tur omkring www.astro.dk eller
www.gratisspil.dk eller www.miniclp.com

mvh
Kim

Fra : Lars

Dato : 15-10-07 19:00

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> De lyder mere til hun skal en tur omkring www.astro.dk eller
> www.gratisspil.dk eller www.miniclp.com

Mange tak for jeres input... jeg vil med glæde fremholde denne liste så
håber jeg det bliver en succes
vh Lars

Fra : Dr.Phil

Dato : 16-10-07 08:49

> [...]
> ikke lige sagen... har i andre gode ideer til dame spil... nå ja bombermam

Hvad med www.komogvind.dk

Spil online yatzy,ludo og en masse andre spil mod andre brugere.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 16-10-07 13:49

Dr.Phil wrote:

> Hvad med www.komogvind.dk

Komogvind.dk er et af danmarks værste spamsites.

Jesper Poulsen

Fra : Ole

Dato : 16-10-07 16:34

Lars wrote:
> [...]
> Min kone syntes at de spil som mario er det bedste vi har.... the sims
> var ikke lige sagen... har i andre gode ideer til dame spil... nå ja

MYST var et hit hos min kone.

Ole M

Fra : Lars Jensen

Dato : 16-10-07 17:00

Lars skrev:
> Hej.
> Min kone syntes at de spil som mario er det bedste vi har.... the sims
> var ikke lige sagen... har i andre gode ideer til dame spil... nå ja
> bombermam er også et hit...

Jeg sidder og venter på at [C&B]Angelfire aka' Dorthe skal sige
"Battelfield serien" :)

> vh Lars

Lars B

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 18-10-07 22:45

Prøv at se på MAME... der findes et overflod af gode gl. spil. Hvis
bomberman osv. er et hit, er jeg sikker på, at hun kan finde noget i dyngen
af spil til denne sim.

Alternativt kunne hun prøve det der online spil, hvor man skaber sin egen
figur, og kan købe tøj, tasker, ure mm. Deltage i fester, besøge forsk.
"rigtige" bygninger som DR osv. Jeg husker ikke lige hvad det hedder, men
mener at det er noget i retning af retning af real live?

/Jasper