Får ikke mine point i Battlefield 2!!
Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 14-10-07 14:23

Hej

Jeg har købt Battlefield 2 Complete Edition, og har spillet
det lidt tid nu.

Til at begynde med gik det godt, at jeg fik nogle point og badges,
men NU får jeg lige pludseligt ikke mere.

Altså - jeg spiller fx. et spil, og under selve spillet får jeg at vide, at
jeg
har tilegenet mig et badge - men bagefer er min profil ikke opdateret
med den! Og jeg har heller ikke fået point!

Nogle der kan hjælpe??

Hvis ikke det lykkes mig at få opdateringen i gang igen, er jeg bange
for, at et ellers godt spil meget hurtigt bliver lagt på hylden.

Kent.

Fra : Mads

Dato : 14-10-07 16:51

On Sun, 14 Oct 2007 15:22:44 +0200, "Kent \(bærbar\)"
<KentChr@mail.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvis ikke det lykkes mig at få opdateringen i gang igen, er jeg bange
>for, at et ellers godt spil meget hurtigt bliver lagt på hylden.

Slå det filter til der fjerner servere som ikke er Ranked.
Dit problem opstår fordi du har spillet på servere som ikke er ranked
og så tæller din score ikke.

mvh Mads

Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 14-10-07 17:06

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i meddelelsen

> Slå det filter til der fjerner servere som ikke er Ranked.
> Dit problem opstår fordi du har spillet på servere som ikke er ranked
> og så tæller din score ikke.
>
> mvh Mads

Nej, det mener jeg ikke er problemet. Jeg HAR spillet på servere,
der er ranked - og får alligevel ikke point.....

Kent

Fra : Kent \(bærbar\)

Dato : 15-10-07 15:36

"Kent (bærbar)" <KentChr@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Hvis ikke det lykkes mig at få opdateringen i gang igen, er jeg bange
> for, at et ellers godt spil meget hurtigt bliver lagt på hylden.

Alt er i orden, næsten

Jeg har jo spillet rigtigt meget Battlefield 1942 + Desert Combat,
men Battlefield 2 er ny for mig. Derfor var jeg ikke klar over, at
stats ofte tager noget tid at blive opdateret - og især i weekender.
Det har jeg så fundet ud af efter jeg spurgte her i gruppen - og jeg
var rigtigt spændt på at tjekke mine stats her i dag. De er næsten
fuldt opdaterede nu - så det er fint nok .

Kent.