Call of duty 4
Fra : Ukendt

Dato : 14-10-07 12:07

Hej Folkens

Er der nogle der ved hvor man kan finde sytemkrav til dette spil?
Jeg ved godt at det først udkommer 9/11-07

Mvh
Michael

Fra : Lars Jensen

Dato : 14-10-07 12:24

Michael Witting skrev:
> Hej Folkens
>
> Er der nogle der ved hvor man kan finde sytemkrav til dette spil?
> Jeg ved godt at det først udkommer 9/11-07

Jeg har googlet mig til:

OS: XP or Vista
Processor: 2.6ghz Pentium IV or equivalent (3.2ghz recommended for Vista)
RAM: 1024mb (1536mb recommended for Vista)
Video Card: DirectX 9-compliant Shader 3.0 card with 128 MB of DDR Video
Memory (256 MB recommended) AGP 8x or PCI-Express x16
Sound Card: 16-bit DirectX 9-compliant sound card

DirectX9 for XP and 10 for Vista, 8 gigs HD space + 600mb for swap file.

Supported chipsets:

Nvidia Geforce 6/7/8 series

ATi X800 or higher

> Mvh
> Michael

Lars B

Fra : Michael

Dato : 14-10-07 18:12

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Sound Card: 16-bit DirectX 9-compliant sound card
>
> DirectX9 for XP and 10 for Vista, 8 gigs HD space + 600mb for swap file.

Hej Lars

Tak for det.
Skal have ny puter.
Den gamle er ikke kraftig nok.

Michael

Fra : Bufferzz

Dato : 14-10-07 19:01

Demoen er ude på bl.a. fileplanet..
og sikkert mange andre sider.

Jeg synes den er flot :)

Fra : Nicolai

Dato : 14-10-07 21:13

> Jeg synes den er flot :)

Flot? Jeg vil hellere kalde den hektisk og dermed kongefed :)

Fra : Bufferzz

Dato : 14-10-07 21:18

Grafikken er flot - uden lag
Gameplayet er kongefedt ja : D

Fra : Silver

Dato : 19-10-07 00:44

> Grafikken er flot - uden lag
> Gameplayet er kongefedt ja : D

OJ OJ OJ!!!....spillede lige demoen her til aften og fy for pokker den sjæl
og atmosfære der var i CoD2 er tilbage!!!, selvom det foregår i nutiden og
med store henvisninger til Irak så har de sgu ramt plet igen hos Infinity
Ward....

Det bliver en rigtig god november, først CoD4 og så Crysis og så er man lige
blevet betatester på Hellgate London spillet også :D.....

En god tid vi går i møde nuda man har gennemført både HL2 Ep2 og Portal :).

Mvh
Silver.