Fare for infektioner...???
Fra : Seeker....

Dato : 12-07-01 00:28

Hi all...!!

Er der nogen der har nogen erfaringer fra Analsex...jeg tænker specielt
på at man evt kan overføre bakterier fra anus til skeden hos pigen....og
hvilke konsekvenser dette kunne have..?!

Evt gode råd modtages med kyshånd........også om andre aspekter i
analsexologiens mysterier..og glæder

thx in adv....

Seeker

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 12-07-01 00:46

Hej Søger og velkommen til

> Er der nogen der har nogen erfaringer fra Analsex...

Næ, ikke ret store erfaringer, men det skal da ikke stoppe mig fra at
blabre løs.

> jeg tænker specielt på at man evt kan overføre bakterier fra anus til
> skeden hos pigen....

Jep, hvis du vil i skeden bagefter, er det nok en ret god ide at du
bruger kondom i anus.

> og hvilke konsekvenser dette kunne have..?!

Sandsynligvis nogle forskellige former for underlivsbetændelse eller
svamp.

> Evt gode råd modtages med kyshånd........også om andre aspekter i
> analsexologiens mysterier..og glæder

Så er du havnet i den rette gruppe.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Knold

Dato : 12-07-01 04:22

"Peder Vendelbo Mikkelsen" skrev i en meddelelse

Hej Seeker og Peder

Velkommen til gruppen Seeker

Ja da, og da jeg anser det for en stor nydelse, vil jeg da gerne hjælpe.

> Næ, ikke ret store erfaringer, men det skal da ikke stoppe mig fra at
> blabre løs.

Godt du advarer nye skribenter Peder, men jeg vil da godt tilføje, at
din "blabren løs" ofte har både indhold og pointe.

> Jep, hvis du vil i skeden bagefter, er det nok en ret god ide at du
> bruger kondom i anus.

Ikke alene er det en god ide at bruge kondom, men skifter du fra
anus til skede, så skift kondom inden!
Ellers _vask_ pikken først!!

Selv foretrækker jeg at gå den modsatte vej af flere grunde.
Det kræver opvarmning af kvinden, meget opvarmning, før analsex
for hende er en udelt fornøjelse. Hun skal med andre ord være stang
kanon liderlig og oppe at køre allerede.

Dernæst skal du, og andre mænd, præsterer sten hård rejsning, for
at kunne lave en rolig, behersket og kontrolleret indtrængning.

Sidst, men ikke mindst, kan du så masserer og smører anus ind med
glidecreme (husk _altid_ vandbaseret) med en hånd, mens du smører
pikken godt og grundigt i kvindens skede. Skedesekret er et glimrende
glidemiddel
(husk at den hånd du bruger til at massere og indsmører anus med ikke
uden vask må komme i nærheden af skeden!)

> Sandsynligvis nogle forskellige former for underlivsbetændelse eller
> svamp.

Samt øge rissikoen for livmoderhalskræft !!!!

Der i begyndelsen af april en tråd om analsex, hvor jeg har forsøgt at
give en grundig vejledning. Gå tilbage i trådene og find den. Hvis du
ikke kan finde den, så spørg her igen og jeg vil genudsende den, men
tidligst i morgen.

Med Venlig Hilsen
Knold

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 12-07-01 02:41

On Thu, 12 Jul 2001 01:27:48 +0200, "Seeker...." <yea@right.com>
wrote:

> [...]
>på at man evt kan overføre bakterier fra anus til skeden hos pigen....og
>hvilke konsekvenser dette kunne have..?!

well har det vist sig at være et problem ?
MvH
Bo

Fra : Seeker

Dato : 12-07-01 11:15

Hej alle...!!

Takker for den fine velkomst i gruppen, samt de fine råd....det vil bære
frugt...;)

CU all

Seeker Out... .. .. ..