Bødeforlæg - forældes de?
Fra : Martin

Dato : 20-09-07 16:24

Nu jeg er i "jura-hjørnet".

Jeg fik engang sidste år en bøde for at undlade sele. Jeg fik da også et
brev hvor man bliver spugt om man vil retsforfølges eller blot vil betale,
jeg ville som de fleste andre bare betale.

Fint nok så det sendte jeg retur og fik kort efter et brev om at de havde
modtaget det og jeg ville høre nærmere vedr betaling (formentlig fremsende
et girokort). Men jeg har aldrig hørt noget siden, hverken girokort, rykkere
eller andet i den dur.

Har de mon glemt mig eller er "sagsbehandlingstiden" usædvanligt lang i
disse dage?

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 20-09-07 22:03

Martin> Nu jeg er i "jura-hjørnet". Jeg fik engang sidste år en
Martin> bøde for at undlade sele. Jeg fik da også et brev hvor man
Martin> bliver spugt om man vil retsforfølges eller blot vil
Martin> betale, jeg ville som de fleste andre bare betale.

Martin> Fint nok så det sendte jeg retur og fik kort efter et brev
Martin> om at de havde modtaget det og jeg ville høre nærmere vedr
Martin> betaling (formentlig fremsende et girokort). Men jeg har
Martin> aldrig hørt noget siden, hverken girokort, rykkere eller
Martin> andet i den dur.

Martin> Har de mon glemt mig eller er "sagsbehandlingstiden"
Martin> usædvanligt lang i disse dage?

Det sidste.

Best regards
Martin Jørgensen

This space and text line is available for rent.