Ombytning af udenlandsk kørekort
Fra : KT

Dato : 09-09-07 08:34

Hvor finder man oversigten over, hvilke lande som 'blot' kan ombytte
kørekort til dansk hhv. hvilke lande som skal gennem en kontrollerende
køreprøve?

Fra : Holst

Dato : 09-09-07 08:50

KT wrote:

> Hvor finder man oversigten over, hvilke lande som 'blot' kan ombytte
> kørekort til dansk hhv. hvilke lande som skal gennem en kontrollerende
> køreprøve?

Prøv at kig på http://www.polit.dk, hvor jeg ved, du kan finde en masse
om kørekort. Sikkert også om ombytning af et udenlandsk til et dansk.

Fra : KT

Dato : 09-09-07 08:52

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> wrote in message

> Prøv at kig på http://www.polit.dk, hvor jeg ved, du kan finde en masse om
> kørekort. Sikkert også om ombytning af et udenlandsk til et dansk.

Har kigget der, men kun de 3 nyeste overflyttede lande er der (Japan,
Sydkorea og Schweiz)

Fra : Holst

Dato : 09-09-07 09:12

KT wrote:

> Har kigget der, men kun de 3 nyeste overflyttede lande er der (Japan,
> Sydkorea og Schweiz)

Har du læst bekendtgørelserne, der linkes til i det lyseblå felt til
højre. Jeg vil tro, du kan finde al den information, du søger, i disse.