Kan jeg ophæve købet nu, altså¨kræve penge~
Fra : Onix

Dato : 02-09-07 10:51

Hej NG

Jeg har købt et fladskærmstv, Philips til soveværelset for 6 kg.

Kan jeg ophæve købet under hensvisning til
http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/35/ ??

Der er periodevis fejl, udfald af billede. jeg har oprettet reklamationssag
i starten af juni. Jeg har sendt email rykker for at der sker noget . Nu har
jeg skrevet 27.06.07, 08.07.07, 03.08.07, 12.08.07 og 28.08.07 intet er
sket, jeg får "læst kvittering" men modtager intet med post om hvordan jeg
skal sende tilbage til firmaet osv. (ved jf. deres hjemmeside atj jeg bør få
labels mv)

Onix

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 11:13

"Onix" <vedikke@fjerndettehotmail.com> skrev :

Du må nok beskrive tingene lidt mere tydeligt , hvis nogen skal kunne
svare dig

Du har købt - hvad / hvor (via nettet, i en butik)

Har du kontakte sælger ? Hvordan ?

(det lyder som om det er købt via nettet, altså et fjernsalg)

rimelig tid er en ting - men din fejlbeskrivelse er også noget tåget -
periodevise udfald ?? snakker vi om digital modtagelse ?

--
Jan_stevns

..... livet er herligt (nyt Job!)

Fra : Onix

Dato : 02-09-07 11:52

Hej igen

Undskyld jeg har måske ikke været tydelig nok i beskrivelsen.

Der er tale om fjernsalg, dvs netbestilling og lev. pr post i marts 07.
Firmaet er Easyshopping.

Der er tale om at tv'et går i sort skærm når det har været tændt i ca 45-60
min. , først væk i nogle sekunder, så lidt længere, og efter ca 15 min er
der konstant sort skærm men ok lyd? Jeg kan slukke for tv'et på betjeningen
og tænde igen, så er der billede, men så varer det kun gangske få minutter
før den igen er gal.

Vi har andet tv (stuen) der trækker på samme signal, ingen problemer. Der er
antenneforstærker sat til i stuen, så der bør være signalstyrke nok, kan
også godt se uden forstærker, dog er billeder der lidt mere grumset.

Håber det var uddybning nok

Ang. kontakt sælger så har det første gang været via oprettelse af rma-sag
online. Derefter de mails på nævnte datoer i mit indlæg.

Onix

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 12:35

"Onix" <vedikke@fjerndettehotmail.com> skrev :

>Håber det var uddybning nok

det var fornemt ;)

>Ang. kontakt sælger så har det første gang været via oprettelse af rma-sag
>online. Derefter de mails på nævnte datoer i mit indlæg.

Så ville jeg lige fatte knoglen og ringe til de "lømler"

De kan jo have mange grunde til ikke at have modtaget noget fra dig

(både gode og dårlige)

--
Jan_stevns

..... livet er herligt (nyt Job!)

Fra : Gamle

Dato : 03-09-07 00:18

Onix wrote:
> Hej NG
>
> Jeg har købt et fladskærmstv, Philips til soveværelset for 6 kg.
>
> Kan jeg ophæve købet under hensvisning til
> http://www.forbrug.dk/klage/retogpligt/1/35/ ??

Ring direkte til Philips. Du får en ny skærm indenfor en uge.
Har prøvet det samme med en 15" fladskærm til PC. På det tidspunkt kostede
den ca. 10 kilo.
Skærmen bliver sendt kurér firma og de tager den gamle med retur.
Det er ikke fis.
Det gjaldt for mig så det er nok det samme for dig.

Mvh.
Torben