Spørgsmål
Fra : QBIC [6400]

Dato : 30-08-07 23:20

Må en ejerforening fjerne ting fra et lejet lokale ?

Sagen er at jeg solgte min ejerlejlighed den 1 januar 2006, men fortsatte
med at leje
et ekstra rum i kælderen

Jeg har forklaret ejerforeningen at der ikke står noget om at lejemålet er
betinget af
at man ejer eller lejer en bolig der

Det kunne vi ikkerigtig blive enig om, og nu har ejerforeningen fjernet mine
ting og smidt dem ud

Noget man kan gøre der ?

/ Niels

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 31-08-07 07:30

"QBIC [6400]" <niels.henrik@pedersen.mail.dk> wrote in message
> [...]
> betinget af
> at man ejer eller lejer en bolig der
>

> Det kunne vi ikkerigtig blive enig om, og nu har ejerforeningen fjernet

(1) Hvad står der i lejekontrakten?

(2) Som udgangspunkt må man ikke bortskaffe andres ting, med mindre det er
aftalt. Så jeg mener helt klart, du har en god sag her. Jeg ville i dit sted
starte med at sikre mig beviser for, at de overhovedet har bortskaffet
tingene. Ellers bliver det svært at få erstatning i praksis. Har du f.eks.
en mailkorrespondance?