Hvor blev de af?
Fra : HamSelv

Dato : 13-10-07 15:34

Carl August Pedersen født 8. maj 1877 i Serridslev, Nebel Sogn, Voer Herred,
Skanderborg Amt. Gift 21. maj 1907 i Klosterkirken i Horsens med Nielsigne
Mariane Jacobsen født 19. februar 1874 i Staksrode, Barrit Sogn, Bjerre
Herred, Vejle Amt.
De fik et barn Agnes Valida Pedersen født 24. marts 1908 i Horsens, Thorsted
Sogn
Derefter kan jeg ikke finde dem, de får sandsynligvis flere børn, både før
(en søster) og efter Agnes, men hvor?

FT-1916 for Horsens er gennemgået og der kunne jeg ikke finde familien.

Mon nogen har en ide til, hvordan jeg kan komme videre?

Mvh

Jan Østergaard

Fra : Ib Molbech

Dato : 13-10-07 21:07

Den familie er allerede på nettet. Prøv:
http://www.slaegt.ostergaard-andersen.dk/fam000xx/fam00010.htm

Mvh
Ib

Fra : HamSelv

Dato : 14-10-07 06:44

Hej Ib.

Tak for henvisningen, det er dog til mig egen hjemmeside
De data der omhandler bla. Thorvald Jacobsen er nogle jeg har fået tilsendt
og
lige pt. kan jeg ikke få dem til at stemme.
Ved dog rimelig sikker at der skulle have været både en ældre og en yngre
søster,
undrer mig også over hvor forældrene bliver af.
FT-1916 for både Carl og Nielsines fødesogne er også uden held gennemgået

Mvh
Jan