Phuket/vejret
Fra : Knud Erik Mortensen

Dato : 11-07-01 21:51

Vi skal på ferie på Phuket i september,
er der nogen, som har erfaringer derfra på denne årstid.
(det er vel regntid der)

Venlig hilsen
Conni

Fra : PC

Dato : 11-07-01 22:50

Et godt sted at få noget at vide om vejret, er på følgende link, som er et
debatforum om ferie i Thailand generelt:

http://www.travelforum.org/thailand/

Mvh Poul

Fra : Gard Karlsen

Dato : 12-07-01 07:14

Hei

Jeg reiste til Thailand sammen med min kone i september 1998 og vi hadde en
uke på Phuket og en uke på Koh Samui samt noen dager i Bangkok. Ja,
september er vel regnet som wet season og det regnet en del. Men det var
allikevel en deilig tur og spesielt koste vi oss på Koh Samui. Du kan se
bilder fra turen og lese mitt reisebrev på min hjemmeside. Adressen er
http://donar.netpower.no/~ghk/

Håper at du får en kjempefin tur til Thailand.

Mvh
Gard Karlsen
gard@karlsen.ms