Importere mails og kontaktpersoner fra Win~
Fra : Thomas Petersen

Dato : 17-10-07 16:26

Hej NG

Er det muligt at importere mails og kontaktpersoner fra Windows Mail til
Outlook.......?

/Thomas

Fra : Bc

Dato : 17-10-07 17:15

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej NG
>
> Er det muligt at importere mails og kontaktpersoner fra Windows Mail til
> Outlook.......?
>
> /Thomas
Det kan du ikke.
--
venlig hilsen / best regards
Bc

Fra : Morten Wartou

Dato : 19-10-07 15:09

"Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej NG
>
> Er det muligt at importere mails og kontaktpersoner fra Windows Mail til
> Outlook.......?

Ja, du skal vælge at eksportere fra Windows Mail til Outlook. Vælg
filer/eksporter/meddelelser/Exchange.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Morten Wartou

Dato : 19-10-07 15:19

"Morten Wartou" <detteskalfjernes_diverse01@wartou.dk> skrev i meddelelsen

> "Thomas Petersen" <tp@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, du skal vælge at eksportere fra Windows Mail til Outlook. Vælg
> filer/eksporter/meddelelser/Exchange.

Det skal da også lige nævnes, at du kan importere fra Windows Mail i Outlook
(kræver nok 2007-udgaven), men det resulterede i flere tusinde manglende
ebreve for mig - den anden vej gik det meget bedre.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou