[TB] Svar til en anden adresse?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 17-10-07 12:08

Hvor er det, man retter i opsætningen, så modtageren ikke svarer retur
til afsendermailen ved at trykke på besvar, men til en anden mail?

Venlig hilsen Dikte

Fra : Holst

Dato : 17-10-07 12:29

Benedikte Brisson wrote:

> Hvor er det, man retter i opsætningen, så modtageren ikke svarer retur
> til afsendermailen ved at trykke på besvar, men til en anden mail?

"Reply-To Address", du finder den under kontoindstillingerne for den
pågældende konto.

Bruger du dansk, ved jeg ikke lige hvad punktet hedder, men du finder
det nok.

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 17-10-07 12:41

Holst skrev:

> "Reply-To Address", du finder den under kontoindstillingerne for den
> pågældende konto.
>
> Bruger du dansk, ved jeg ikke lige hvad punktet hedder, men du finder
> det nok.

Det ser det desværre ikke ud til, jeg gør.

Men tak for forsøget.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Holst

Dato : 17-10-07 12:53

Benedikte Brisson wrote:

> Det ser det desværre ikke ud til, jeg gør.

Over til venstre og højreklik på din konto. Så vælger du "Egenskaber..."
(Properties..."), og der dukker nu et vindue op.

Vinduet plejer sædvanligvis at åbne på netop den side, du skal bruge;
nemlig siden med kontoindstillinger for den pågældende konto.

Midt på siden finder du

E-mail Address _________________
Reply-To Address _________________

Og der var den jo!