Hva f.an sker der med Thunderbird
Fra : Ralle

Dato : 14-10-07 19:45

Pludselig er der sket noget med Thunderbird. Hver gang jeg trykker på en
af mine nyhedsgrupper blir den ved med at spørge om jeg vil abonere på
gruppen, men det gør jeg jo allerede Hvis jeg trykker annuler kommer
der bare det lille timeglas som ikke vil forsvinde før jeg går helt ud
af Thunderbird. Hvis jeg trykker ok, så er jeg inde, men hvis jeg kommer
tilbage, spør den igen om jeg vil abonere på gruppen og sådan er det med
alle mine grupper. Synes jeg kan huske noget om en opdatering tidligere
i dag men er ik helt sikker. Nogen der har et bud?

Ralle

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-10-07 01:15

Den 14-10-07 20.45 skrev Ralle følgende:
> Pludselig er der sket noget med Thunderbird. Hver gang jeg trykker på en
> af mine nyhedsgrupper blir den ved med at spørge om jeg vil abonere på
> gruppen, men det gør jeg jo allerede

Du er vel ikke kommet til at oprette to abonnementer på samme
nyhedsgruppeserver? Så kan du nemlig opleve ovenstående.

Så vidt jeg husker, kan der være problemer med at få rettet op på
problemet. Det er ikke sikkert, det er nok at slette den ene konto, og i
så fald skal du muligvis starte helt forfra med nyhedsgrupperne. Sig
til, hvis du skal have hjælp med dette.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : Ralph

Dato : 15-10-07 08:46

Kim Ludvigsen skrev:

> [...]
> problemet. Det er ikke sikkert, det er nok at slette den ene konto, og i
> så fald skal du muligvis starte helt forfra med nyhedsgrupperne. Sig

Tak for svaret
Jeg var kommet til at oprette en abonnement mere, det har jeg nu slettet
og nu kører det.

Ralle