fa´ens til junkmail....
Fra : Fogholt

Dato : 11-07-01 18:51

Hej NG,

lidt uden for topic - men hvordan slipper jeg for alt det uønskede lort der
dukker op!!!!!

Har set på flere af d´herrer og damers svaradresser. Er det nok at skrive
noget volapyk i mailadressen, som skal fjernes hvis der skal mailes ?? Så én
der havde skrevet noget i stil med xxx.remove_this@xxx.dk . Er det nok ?!?

Jeg har oprettet en mailadresse kun til nyhedsgrupper - og bingo - efter 2
dage dumpede der noget junk ind af "brevsprækken".

Claus - der har rettet i min adresse for at teste.........

Fra : Green

Dato : 11-07-01 19:07

> [...]
> noget volapyk i mailadressen, som skal fjernes hvis der skal mailes ?? Så

Ja det er ganske tilstrækkeligt. Din posting indeholder ikke i sig selv
nogen oplysninger om din email adr.. hvordan skulle den også kunne det, når
nu du kan have mere end een adr?

> Claus - der har rettet i min adresse for at teste.........

Nu er jeg dog en pokkers fiks "scanner-bot", så jeg regner ud at din adr er
virago@e-box.duk nah vil ikke skrive det, for så er du lige vidt
Men sender lige nogen yamaha virago reklamer til dig alligevel.

Fra : Mads Krog-Jensen

Dato : 13-07-01 09:07

HVa faen skal han med Virago reklame, nææee du jeg spammer dig sgu lige med
nogle YZF 1000 R reklamer

/Mads

Fra : Green

Dato : 13-07-01 09:44

> HVa faen skal han med Virago reklame, nææee du jeg spammer dig sgu lige
med
> nogle YZF 1000 R reklamer

Det skal han da have pga. hans email adr.

Men hvis du finder noget gode reklamer, som er spændende, så spam du bare
løs