Pirats DVD
Fra : Ralph

Dato : 13-10-07 11:09

Nogen her der ved hvornår Pirats of the Carribean - ved verdens ende
udkommer på DVD?

--
Tak
Ralph

Fra : JYH

Dato : 13-10-07 12:55

Ralph wrote:
> Nogen her der ved hvornår Pirats of the Carribean - ved verdens ende
> udkommer på DVD?

13. nov. iflg:
http://www.dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=49248

Fra : urlex

Dato : 16-10-07 15:04

On 13 Okt., 13:09, "Ralph" <r...@post6.tele.dk> wrote:
> Nogen her der ved hvornår Pirats of the Carribean - ved verdens ende
> udkommer på DVD?
>
> --
> Tak
> Ralph

Den er jeg ved at "hente" via uTorrent

Pirates.of.the.Caribbean.At.Worlds.End.Custom.MULTISUB.PAL.DVDr-
AnTje14
Title: Pirates of the Caribbean At Worlds End
Size: 2,63 GB 1DVD
Video: 672+272
Audio: VBR MP3 128 kb/s
Runtime: 168 min
Genre: Action / Adventure / Comedy
Audio Subtitles
[x] English 2.0 [x] English
[x] Danish
[x] Dutch
Links: IMDB: www.imdb.com/title/tt0449088/
Trailer:

IMDB Rating: 7.3/10 (64,174 votes)
d8:announce44:http://tpb.tracker.thepiratebay.org/announce13:announce-
mere må du selv søge efter
Der snart har den hjemme
covers dertil fra cdcover.cc
vh urlex

Fra : Ralph

Dato : 16-10-07 16:26

"urlex" <rolex6996@kokage.dk> skrev i en meddelelse
On 13 Okt., 13:09, "Ralph" <r...@post6.tele.dk> wrote:
Den er jeg ved at "hente" via uTorrent

Pirates.of.the.Caribbean.At.Worlds.End.Custom.MULTISUB.PAL.DVDr-
AnTje14

Det ser jeg på - takker
Er det lovligt?
Pris?

--
Ralph

Fra : Per Hansen

Dato : 16-10-07 16:41

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> mentioned this

> [...]
> Den er jeg ved at "hente" via uTorrent
>
> Pirates.of.the.Caribbean.At.Worlds.End.Custom.MULTISUB.PAL.DVDr-

Nej, det er dybt ulovligt

> Pris?
Gratis, men hvis MPAA ikke pågriber dig, så stiger prisen til godt 250.000
dollars for at have downloadet den via Torrent, for der kigger MPAA's
agenter også folk over skulderen og de er bestemt ikke bange for at sagsøge
hvilken som helst der overtræder copyrights på den ene eller anden måde.

Tip: Vent til at den udkommer på DVD istedet for, så får du også en release
der har et hav af ekstras med sig.

--
Per Hansen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-07 12:34

Per Hansen wrote:
> [...]
> hvilken som helst der overtræder copyrights på den ene eller anden måde.

Nu har man jo, i DK, alle tiders mulighed for bare at ignorere de
tosser ovre fra den anden side af vandet.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Hansen

Dato : 17-10-07 14:49

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> mentioned this

> Nu har man jo, i DK, alle tiders mulighed for bare at ignorere de
> tosser ovre fra den anden side af vandet.
>
> // Hans

Kræver bare at filmselskaberne der ovre tage kontakt til deres danske
datter selskaber og så pudser de en hårdnakket dansk advokat på dig, så
smutte uden om kan man ikke, for de er blevet langt mere hårdnakkede
de filmselskaber end de har været tidligere.
Alt hvad den slags kræver er bare en lille e-mail og så ruller sagen.

--
Per Hansen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 17-10-07 15:01

Per Hansen wrote:
> [...]
> de filmselskaber end de har været tidligere.
> Alt hvad den slags kræver er bare en lille e-mail og så ruller sagen.

Det ændrer nok ikke på at der nok højest er ca. 0,0001% der bliver
taget.. Jeg kender ikke nogen der har fået problemer, og jeg kender
alligevel ret mange piratkopiister.
Gør du?

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Per Hansen

Dato : 17-10-07 21:27

> [...]

> Det ændrer nok ikke på at der nok højest er ca. 0,0001% der bliver
> taget.. Jeg kender ikke nogen der har fået problemer, og jeg kender

Just saying hvad der kan ske, men det er altså en del mere de snupper
end de micro procenter du skriver, det er nærmere oppe imod 25-30%
fordi at screen dumps er accepteret som bevis materiale i USA.

--
Per Hansen

Fra : Sune

Dato : 18-10-07 03:26

On Wed, 17 Oct 2007 20:27:19 GMT, Per Hansen <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> wrote:

>Just saying hvad der kan ske, men det er altså en del mere de snupper
>end de micro procenter du skriver, det er nærmere oppe imod 25-30%
>fordi at screen dumps er accepteret som bevis materiale i USA.

Og det tal har du naturligvis dokumentation for?

Det tal er grebet ud af den blå luft!

Mvh
Sune

Fra : Hans Joergensen

Dato : 18-10-07 09:13

Per Hansen wrote:
> Just saying hvad der kan ske, men det er altså en del mere de snupper
> end de micro procenter du skriver, det er nærmere oppe imod 25-30%
> fordi at screen dumps er accepteret som bevis materiale i USA.

Nu er vi jo ikke i USA, men jeg tror godt nok heller ikke på de tal.
For det første er det utroligt svært at lave statistik over hvor
mange de snupper, når man ikke ved hvor mange der er.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Mads

Dato : 18-10-07 16:15

> [...]

>Just saying hvad der kan ske, men det er altså en del mere de snupper
>end de micro procenter du skriver, det er nærmere oppe imod 25-30%

Hmm, så burde jeg ifølge den statistik kende adskillige der er blevet
snuppet. Det gør jeg bare ikke.

Fra : -= JF =-

Dato : 16-10-07 20:10

Ralph skrev:

> Er det lovligt?

Det er omtrent li'så lovligt som ar rulle en gammel dame for at få penge
til at købe filmen for.

--
Mvh. John

Fra : the LU

Dato : 17-10-07 18:20

"-= JF =-" <null@null.null> wrote in message

> Det er omtrent li'så lovligt som ar rulle en gammel dame for at få penge
> til at købe filmen for.

Tja, mig bekendt skal der noget mere end en enkelt download før det
resulterer i mere end bødestraf, hvorimod overfald med efterfølgende tyveri
sagtens kan føre til en tur i brummen. Så jeg synes ikke at de to ting kan
sammenlignes, da copyright-brud og overfald/tyveri er vidt forskellige
størrelser rent lovmæssigt. Men det ændrer selvfølgelig ikke på at begge
dele er ulovlige.

/Toby

Fra : David Schjelde

Dato : 19-10-07 18:48

urlex skrev:

> Den er jeg ved at "hente" via uTorrent
>
> Pirates.of.the.Caribbean.At.Worlds.End.Custom.MULTISUB.PAL.DVDr-
> AnTje14
> -----------------------------------------------------------------------------------------
> Title: Pirates of the Caribbean At Worlds End
> [...]

Hold da op! I "gamle" dage var en sådan post blevet "nakket" af de
første 10-20 brugere der forklarede at dette var en gruppe der talte om
film og tog afstand fra ulovligheder. Er jeg virkelig blevet så gammel....

david

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-10-07 17:28

On Oct 16, 5:41 pm, Per Hansen <onoman99****opoeti...@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> hvilken som helst der overtræder copyrights på den ene eller anden måde.

Jeg har aldrig hørt om nogen der er blevet straffet for at downloade
film til eget forbrug. Med mindre man er amerikaner kan man da også
være flintrende ligeglade med MPAA, da de intet har at sige i DK. Man
kan sikkert nok få antipiratgruppen på nakken men jeg tror kun de
begiver sig i kast med folk der går i kast med at sælge eller
vederedele i stor stil.

Dermed ikke være sagt at det er lovligt eller at jeg billiger den
slags, men at tro at MPAA kommer og flår dig for en kvart million
dollars er lidt naivt. Det viser da at den pisse irriterrende warning
der er i starten af de fleste indkøbte DVD film virker

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann