Demolition Man uden Pizza Hut
Fra : Laziter [9440]

Dato : 13-10-07 01:59

Hejsa

Nogen der ved hvor man kan få en DVD udgave af Demolition Man _uden_ det
forfærdelige Pizza Hut sync.
Pga. af kæresten skal der være danske undertekster på, personligt er jeg nu
ligeglad.

Mvh
Benjamin

Fra : Per Hansen

Dato : 13-10-07 15:08

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> mentioned this

> [...]
> det forfærdelige Pizza Hut sync.
> Pga. af kæresten skal der være danske undertekster på, personligt er

Ja, hvis du køber filmen som Reg1 release, så kan du.
Men så må din kæreste undvære de danske undertekster, for samtlige Reg2
releases er "Directors Pizza Hut Cut".

--
Per Hansen

Fra : Jesper

Dato : 13-10-07 17:22

Per Hansen <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> wrote:

> "Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> mentioned this

> Ja, hvis du køber filmen som Reg1 release, så kan du.
> Men så må din kæreste undvære de danske undertekster, for samtlige Reg2
> releases er "Directors Pizza Hut Cut".

1. Send kæresten på engelskkursus

eller

2. Udskift kæresten
--
Jesper
- Man skal ikke sparke til et flyselskab hvis fly ligger ned

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-10-07 00:47

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen

> 1. Send kæresten på engelskkursus

God idé.. Tror faktisk hun er ved at blive bedre, hun har i længere tid
spillet noget MMPORG og jeg har da oplevet en drastisk fremgang i hendes
kundskaber udi det engelske hehe

> eller
>
> 2. Udskift kæresten

Er du tosset.. hun har penge !!

Mvh
Benjamin

Fra : JYH

Dato : 13-10-07 23:39

Per Hansen wrote:
> "Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> mentioned this

> Ja, hvis du køber filmen som Reg1 release, så kan du.
> Men så må din kæreste undvære de danske undertekster, for samtlige
> Reg2 releases er "Directors Pizza Hut Cut".

Hvad er "Pizza Hut sync"??

Fra : Laziter [9440]

Dato : 14-10-07 00:45

"JYH" <jyh@jyh.jyh> skrev i meddelelsen

> Hvad er "Pizza Hut sync"??

I original udgaven af DM siger de Taco Bell, i Pizza Hut sync. udgaven er
der lavet om på det.
Så der er blevet lagt Pizza Hut ind istedet, og man ser alt for tydeligt at
de slet ikke passer ind med deres mundbevægelser.
Derfor nægter jeg at se den en gang til, første eneste og sidste gang var da
TV2 viste den for lang tid siden.

Jeg må vist (desværre for kæresten) anskaffe mig en R1 udgave af filmen for
at få det orignale Taco Bell.

Mvh
Benjamin

Fra : Per Hansen

Dato : 14-10-07 01:25

> [...]
> var da TV2 viste den for lang tid siden.
>
> Jeg må vist (desværre for kæresten) anskaffe mig en R1 udgave af
> filmen for at få det orignale Taco Bell.

Ikke kun i tale, også på billedet. Prøv at se hvad at restauranten hedder.
Det står ikke Taco Bell på skiltet, men Pizza Hut.

--
Per Hansen

Fra : JYH

Dato : 14-10-07 11:14

Laziter [9440] wrote:

> [...]
> Derfor nægter jeg at se den en gang til, første eneste og sidste gang
> var da TV2 viste den for lang tid siden.

OK.
Det er da ellers en meget sjov grund til at købe filmen