Søgning på slægtninge.
Fra : Allan Gravesen

Dato : 07-10-07 20:27

Hej! Aage.
Hedder din far Knud Erik Valdemar Gravesen?
Du er født mellem 1945-51, din mor er svensker eller nordmand.
Din far var gift, men jeg ved du og din mor besøgte ham og hans kone i ca.
55. 56. el.57, de boede i Skolegade i Kristrup, Randers Jylland
vi mener I flyttede til Norge.
Jeg er barnebarn af Knud Erik Valdemar Gravesen.
Jeg vil meget gerne i forbindelse med dig.
Skriv til mig pr. email:
allan.gravesen@FjerndetteFraMail.mail.tele.dk
M.V.H.
Allan

Fra : ob

Dato : 10-10-07 19:25

prøve også DIS hjemmeside, forrum efterlysning

Jørgen

Fra : Allan Gravesen

Dato : 12-10-07 20:48

Hej Jørgen.
Tak for hjælpen jeg har lagt mit indlæg der ind.

Allan

Fra : Karen

Dato : 06-12-07 09:51

hvis du søger på knud gravesen på eniro får du adskillige resultater
mvh
Karen