Valdemar Nørlund Christensen - lever han?
Fra : Tanja Olesen Nathans~

Dato : 30-09-07 16:27

Hej alle
Min mand er efterkommer til Anton Videbæk født 1891. Han er nævnt i Valdemar
Nørlund Christensens bog "Videbækbogen" fra 1974.
De dokumenter Anton havde bevaret om slægten, er efter hans død forsvundet
og ingen ved, hvor de er.
Jeg forestiller mig, at han måske har givet dem til Valdemar Nørlund
Christensen.
Er der nogen der ved, om Valdemar stadig lever og i så fald, hvor han bor?

Mange hilsner fra
Tanja Nathansen
Låsby

Fra : Gert Krabsen

Dato : 30-09-07 18:03

Tanja Olesen Nathansen skrev:
> [...]
> Christensen.
> Er der nogen der ved, om Valdemar stadig lever og i så fald, hvor han bor?

Dan han var præst fra 1930-70 er han vel født senest 1905.
( http://www.vorgodkirke.dk/histfj.htm )
Så i givet fald vil han være en ret gammel herre nu..

Fra : Tanja Olesen Nathans~

Dato : 30-09-07 22:07

Nej, hvor ærgerligt. Håbede at genfinde dokumenterne.
Tak for hjælpen!

Mvh Tanja

Fra : Arne Feldborg

Dato : 30-09-07 22:55

"Tanja Olesen Nathansen" <tanja@blabla.nathansen.dk> skrev Sun, 30 Sep
2007 17:26:58 +0200

>Jeg forestiller mig, at han måske har givet dem til Valdemar Nørlund
>Christensen.
>Er der nogen der ved, om Valdemar stadig lever og i så fald, hvor han bor?

Så vidt jeg ved er Nørlund Christensen død for en del år siden. Prøv
lokalarkivet i Videbæk.

Videbækegnens Lokalhistoriske Arkiv
Bredgade 54
6920 Videbæk

Åbent mandage kl. 14-16
eller efter aftale.
E-mail: info@lokalarkiv.dk

--
mvh, A:\Feldborg

http://hammerum-herred.dk/

Fra : Tanja Olesen Nathans~

Dato : 01-10-07 20:47

Tusind tak for hjælpen. Jeg har fundet Valdemars søn (tak til Jens!), som
jeg vil prøve at kontakte.

Mvh Tanja