Søger nulevende Bente Bonde Pedersen
Fra : Ib Molbech

Dato : 20-09-07 08:03

Jeg søger nulevende Bente Bonde Pedersen.

Baggrunden er, at Bente for nogen tid siden ankom til lokalarkivet i
Hellebæk ved Helsingør med en del spændende slægtspapirer og gamle fotos.
Det var ikke arkivalier som lokalarkivet måtte beholde, men man var
velkommen til at tage kopier. Det gjorde man med stor glæde, for det var
gode og relevante ting for området, og for mig meget spændende oplysninger
om min familie.

Jeg er først siden kommet i kontakt med arkivet, og jeg har glad modtaget
kopier af kopierne. Desværre er enkelte af kopierne meget dårlige, og jeg
har forstået, at kopimaskinen gik i stykker under kopieringen. Derfor vil
jeg gerne i kontakt med Bente. Jeg vil gerne have bedre kopier.

Den eneste Bente Bonde Pedersen, jeg har kunnet finde, er en dame, der er
bestyrelsesmedlem af FOA i Aalborg. Hende har jeg kontaktet. Det er ikke
hende.

Der kan være antydninger af, at Bente er barnebarn af Georg Krogh-Jensen
(1892 - 1968). Georg var én af dem, der som bibliotekar gjorde Frederiksberg
bibliotek til det enestående slægtsforskningsbibliotek, det er i dag.

Mvh
Ib

Fra : baertel

Dato : 20-09-07 11:03

Jeg har prøvet at søge lidt, men kunne (selvfølgelig) heller ikke finde
nogen Bente Bonde Pedersen.
Jeg søgte også på efternavnene alene - Bente er nok ikke den eneste som
hedder Bonde Pedersen.
Den eneste jeg kunne finde, som måske kan være interessant at spørge, på
grund af adressen i Hmlebæk, er:
http://www.bondepedersen.dk/169541

mvh
Leif Bærtelsen

Fra : Ib Molbech

Dato : 20-09-07 11:35

"baertel" <baertel@xxxhlaug.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> hedder Bonde Pedersen.
> Den eneste jeg kunne finde, som måske kan være interessant at spørge, på

Tak for tippet. Jeg mener, jeg har været sidens underpunkter igennem, uden
jeg har fundet nogen, der hedder Bente, men det var bestemt et forsøg værd.

Mvh
Ib

Fra : ob

Dato : 22-09-07 02:38

prøve en efterlysning i DIS forum

JB

Fra : Sv. Haakon Jensen

Dato : 28-09-07 08:14

Prøv at søge på TDC - 118 Online (
http://appsrv.118online.dk/cgi-bin/118online.cgi )
Efternavn: Bonde Petersen giver flere muligheder.
Hilsen
Svend Haakon