*SLUTSCENE SPOILER* Gennemført portal
Fra : Silver

Dato : 12-10-07 19:04

ROLF!, det er nok den fedeste slutning på et spil jeg nogensinde har prøvet
:D, at hende som styrer hele Aperature Science området synger en sang for
dig mens du får din kage :D, det var nok en genial final kamp scene man
skulle igennem og så låses der endda også advanced maps op med samme baner
bare meget mere advanceret så man har også noget at se frem til efter man
har gennemført det :D.

Genialt spil :D.

"when you're dead, i'm still aaaaaliiiive"

Fnis....genialt...

Mvh
Silver.

Fra : SonofonoS

Dato : 12-10-07 21:47

Ja jeg må indrømme at den sekvens kom lidt bag på mig også. Jeg er dog
lige skuffet over så kort spillet er. 8-10 timer har jeg brugt, og så
er det gennemført. Jeg håber sgu de kommer med en masse nye baner,
ellers er spillet for tyndt. Men heller ikke for langt til at man
bliver træt af det, inden det er slut. Som det er med flere af valve's
titler efter min mening.

SonofonoS

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 13-10-07 09:11

"SonofonoS" <henrik@wendelbo-hansen.dk> wrote in message
[...]

Hvis du lægger mærke til det så bliver spillene hurtigere og hurtigere at
gennemføre, så kan de få solgt 14 add-on spil bagefter........ Det mangler
kun, at hovedspillet bliver gratis så er de nøjagtigt som en pusher

/Ole

Fra : Max

Dato : 13-10-07 09:19

Hej /Ole

> [...]
> hurtigere at gennemføre, så kan de få solgt 14 add-on spil
> bagefter........ Det mangler kun, at hovedspillet bliver gratis så er

Underligt, man vil gerne have gode spil, men hvis nogle vil
tjene lidt penge på at lave dem, så er de pludselig nærmest
kriminelle.

--
Mvh Max

Fra : PerX ...

Dato : 15-10-07 20:50

In article <47107e6a$0$15886$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
Max_Jens@post9.tele.dk.invalid says...
> Hej /Ole

> Underligt, man vil gerne have gode spil, men hvis nogle vil
> tjene lidt penge på at lave dem, så er de pludselig nærmest
> kriminelle.

Pladder, de tjene ikke lidt penge men sindsygt meget. De er ikke
kriminelle men grådige hunde.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-10-07 09:24

/Ole (6000) wrote:

> [...]
> hurtigere at gennemføre, så kan de få solgt 14 add-on spil
> bagefter........ Det mangler kun, at hovedspillet bliver gratis så er
Når man køber Orange box kan man forære HL2 eller EP1 væk til en der ikke
har dem i forvejen

Men bortset fra det så er EP2 en ganske habil og lovlig "rus" :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : PerX ...

Dato : 15-10-07 20:38

In article <1192222046.797397.315260@t8g2000prg.googlegroups.com>,
henrik@wendelbo-hansen.dk says...
> [...]
> ellers er spillet for tyndt. Men heller ikke for langt til at man
> bliver træt af det, inden det er slut. Som det er med flere af valve's

Jeg havde håbet på mere puzzle og mindre pewpew - men klart for dyrt i
forhold til indeholdet.

Fra : Dopedog

Dato : 13-10-07 14:40

[SNIP]

Hvordan er det spil egentlig, i forhold til f.eks. Half-Life 2 ?

Fra : Klaus G.

Dato : 13-10-07 15:52

> Hvordan er det spil egentlig, i forhold til f.eks. Half-Life 2 ?
Det er samme motor, fysik osv.. Man har bare kun ét våben, nemlig en gun som
kan lave en portal på væggen.

Du kan se en lille trailer her:
http://www.gametrailers.com/player/11883.html?type=mov&id=11883

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Silver

Dato : 14-10-07 01:07

Som klaus siger så er det samme motor som hl2, dog er spilmåden decideret
puzzle orienteret, man skal tænkte sig om for at løse opgaverne og flere
steder er det muligt at bruge andre måder end de tiltænkte.

Og spillet er IKKE slut når man har gået 19 levels igennem som spillet
indikerer, så så kort er det altså ikke :).

Men som en anden sagde så ER det hurtigt gennemført, dog skulle der allerede
være ved at etablere sig et community der kan lave mods til spillet,
forestil jer HL2 med dette portal våben...... :D.

Jeg nød det som en suppleant til hl2 ep2 som man kunne spille når man ikke
ville komme for langt i ep2 og derved måske blive lidt skuffet hvis det
føles kort. Og i det spil syntes jeg stadig de har ramt plet med atmosfære,
følingen og hele sammenhængen.

Mvh
Silver.