Nummer i Vanilla Sky?
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 12-10-07 16:02

Ved ikke om den her hører hjemme i Musik eller filmgruppen, men here
goes

Nogen der ved hvilket nummer der bliver spillet i filmen, hvor han er
inde for at se på den kontrakt ved hende den rødhårede, hvor hun
præsenterer "The lucid dream"

Det er ikke på soundtracket, og jeg har ikke kunnet opspore det

Mvh Martin

Fra : Peter Knutsen

Dato : 12-10-07 16:42

Martin Sjøstrand wrote:
> Ved ikke om den her hører hjemme i Musik eller filmgruppen, men here
> goes
[...]

Man kan jo spørge det ene sted, og så vente et par dage, og hvis man
ikke har fået tilfredsstillende svar/hjælp, så kan man spørge det andet
sted.

Desværre har jeg ikke selv set filmen.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : JYH

Dato : 13-10-07 12:47

Martin Sjøstrand wrote:
> [...]
> præsenterer "The lucid dream"
>
> Det er ikke på soundtracket, og jeg har ikke kunnet opspore det

Måske er der hjælp her:
http://www.imdb.com/title/tt0259711/soundtrack

Fra : Taba

Dato : 14-10-07 11:22

> Nogen der ved hvilket nummer der bliver spillet i filmen, hvor han er
> inde for at se på den kontrakt ved hende den rødhårede, hvor hun
> præsenterer "The lucid dream"

Uden at kende svaret vil jeg pege dig i retning af endnu et website der
måske har svaret:
http://www.soundtrackinfo.com/ost.asp?soundtrack=3188

Der er endda mulighed for at skrive derind og spørge om nummeret også
kan det være andre svarer på dit spørgsmål.

--
/Taba - www.ITzonen.dk - Anmeldelser, Nyheder og Forum