Hvad er titlen på den film? "Mr_Bean_Heart~
Fra : Frans Meyer

Dato : 11-10-07 08:26

Hej!

Er der nogen der ved - hvad den film, som denne er fra - hedder?

http://www.spikedhumor.com/articles/79375/Mr_Bean_Heart_Attack.html

mvh
Frans

Fra : Holst

Dato : 11-10-07 09:23

Frans Meyer wrote:

> Er der nogen der ved - hvad den film, som denne er fra - hedder?

Givetvis ikke en film, men derimod fra tv-serien. Så du bør nok stille
dit spørgsmål i en anden gruppe.

Ellers afslører Google også lynhurtigt, at det jo nok er:

http://www.imdb.com/title/tt0651848/

Fra : Lars Christensen

Dato : 11-10-07 10:48

On Thu, 11 Oct 2007 10:22:44 +0200, Holst <newsnov06@shelter.dk>
wrote:

>Givetvis ikke en film, men derimod fra tv-serien. Så du bør nok stille
>dit spørgsmål i en anden gruppe.
>
>Ellers afslører Google også lynhurtigt, at det jo nok er:
>
>http://www.imdb.com/title/tt0651848/

Nu er der jo mange her i gruppen der mener, at når en tv-serie er
udkommet på DVD så er den en film. Og dermed kan tv-serier sagtens
diskuteres her.
Men det er nok et emne som der aldrig bliver enighed om.
Jeg aner ikke engang om Mr. Bean tv-serien er udkommet på DVD.

Fra : Per Hansen

Dato : 11-10-07 15:53

Lars Christensen <tæsk@tæsk.invalid> mentioned this

> [...]
> Men det er nok et emne som der aldrig bliver enighed om.
> Jeg aner ikke engang om Mr. Bean tv-serien er udkommet på DVD.

Er de, det er længe siden.
http://www.loaded247.com/s/R1_DVD/id/10495/title/Mr_Bean_Collection_The_Who
le_Bean/
Boxen med ALLE Mr.Bean afsnit i en box med en samlet spilletide på 350min.
Findes desværre ikke som Reg2 release, kun som Reg1.

--
Per Hansen