Minestryger M 575
Fra : Bo Poulsen

Dato : 12-10-07 18:08

Sportsdykker klubben Aquanaut har tur til Minestryger M 575. Vi har lidt
problemer med at få den besadt. så hvis der er nogle der er friske så har vi
plads til 4-5 personer.
Dybden er 26m til bunden.
Hvis det har nogen interesse så kan jeg kontaktes på 2211 7276 inden kl. 21
iaften eller på mail frenning@fjerndettetdcadsl.dk For ikke medlemmer koster
det en 50 er extra.

Bo

Fra : Bo Poulsen

Dato : 12-10-07 18:46

Skal for god ordens skyld gøre opmærksom på at vi sejler fra Helsingør
nordhavn kl 09 i morgen (lørdag)