Ny WoW nyhedsgruppe
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 09-10-07 22:44

Så er der skabt en ny nyhedsgruppe kun for World of Warcraft:

Jeg kan oplyse at ihvertfald news.stofanet.dk har adgang til den. Men
der kan nok godt gå nogle dage før gruppen er "spredt".

Bliver spændende at se om der kommer andre spil under mmorpg gruppen.
Jeg kunne godt tænke mig at se en guild wars gruppe.

Fra : ASKF

Dato : 10-10-07 02:23

Thomas Jespersen ytrede sig i
<2dtng3prgoev5018l5jum492blfion8gi9@4ax.com> med dette:

> [...]
>
>Bliver spændende at se om der kommer andre spil under mmorpg gruppen.
>Jeg kunne godt tænke mig at se en guild wars gruppe.

Mon ikke de får problemer med at lokke brugerne af
news:alt.games.warcraft til at flytte?

Lidt sjovt at oprette en ny gruppe, uden at gøre opmærksom på det i den
gruppe hvor der er mest aktivitet om emnet.

Jeg vil da holde øje med hvornår den dukker op på CyberCitys newsserver,
men forventer ikke det store af den.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-10-07 12:32

On Wed, 10 Oct 2007 03:22:31 +0200, ASKF <nospam@askf.dk> wrote:

>Mon ikke de får problemer med at lokke brugerne af
>news:alt.games.warcraft til at flytte?

Jo men ikke alle har adgang til alt grupperne så der vil komme nye
brugere til (hvilket allerede er sket). Desuden er det mærkeligt med
én gruppe der skal tilgodese de vidt forskellige Warcraft spil.

Fra : ASKF

Dato : 11-10-07 06:02

Thomas Jespersen ytrede sig i
<hvdpg39m2sbgfffsb0bkbjfkvb05g5ioh2@4ax.com> med dette:

>Jo men ikke alle har adgang til alt grupperne så der vil komme nye
>brugere til (hvilket allerede er sket). Desuden er det mærkeligt med
>én gruppe der skal tilgodese de vidt forskellige Warcraft spil.

Nu er der ikke så mange der spiller de ældre spil længere, men når der
kommer spørgsmål til dem, plejer de da gerne at blive besvaret Gruppen
har jo også debatter om hele Warcraft universet, inklusiv bøgerne og den
kommende film.

Hvordan er koncensus for den nye gruppe, vil den kun dreje sig om WoW,
som dens placering indikerer?

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 11-10-07 15:03

On Thu, 11 Oct 2007 07:01:38 +0200, ASKF <nospam@askf.dk> wrote:

>Hvordan er koncensus for den nye gruppe, vil den kun dreje sig om WoW,
>som dens placering indikerer?

Ja, vi brugere skal selv definere det:

"This newsgroup was created as part of a trial "bulk creation"
newsgroup
creation process, in which "obvious" newsgroups are created without
specific
proponents or charters. Users of this group are urged to formulate a
more
specific charter and/or newsgroup description for this group, and to
propose
them in news.groups.proposals."

Fra : PerX ...

Dato : 14-10-07 17:29

In article <2dtng3prgoev5018l5jum492blfion8gi9@4ax.com>,
jespersen.thomas@gmail.com says...
> Så er der skabt en ny nyhedsgruppe kun for World of Warcraft:

Mon ikke de fleste bliver i warcraft gruppen.