Fifa 08 - Patchopdatering?
Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 04-10-07 10:04

Hej NG

Jeg har købt mig Fifa 08 - man er vel fan

Når jeg så vil gøre brug af opdateringen på deres hjemmeside:

http://largedownloads.ea.com/pub/patches/Fifa/08/

Så skal man hente et program - og det program beder en om at finde
"fifa08.exe" - men når man så linker til filen enten på harddisken eller på
selve DVD'en, så kommer den med en meddelelse om at den ikke kunne
opdateres.

Filen jeg kører hedder "Nordic" og er placeret pt. på skrivebordet.

Hvad gør jeg galt?

Mvh. Per

Fra : Per René Neuhauge Go~

Dato : 04-10-07 10:53

Jeg fandt ud af det - man skulle åbenbart hente UK patchen istedet og så
fungerede det

Så hvis I kan møde mig til online matchup på Fifa 08 - navnet er Gotte2007