Battlefield 2 + High Ping
Fra : news.tele.dk

Dato : 02-10-07 21:21

Hejsa

Jeg prøve at installere mit gamle Battlefield 2 og fandt min gamle account.
Jeg downloadede dem sidste 1.41 patch. Men af en eller anden årsag har jeg
meget høj ping tid, så jeg prøve at skrive format c, og geninstall det hele
igen. Men jeg får stadigvæk den høje ping på 400ms. Min forbindelse er 2mbit
og jeg har ingen problemer med andre spil.

Christian

Fra : Hagar

Dato : 02-10-07 22:06

"news.tele.dk" <nuclear75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> geninstall det hele igen. Men jeg får stadigvæk den høje ping på 400ms.
> Min forbindelse er 2mbit og jeg har ingen problemer med andre spil.

På hvilken/hvilke servere spiller du på ?

Hagar

Fra : Bruno

Dato : 02-10-07 23:08

news.tele.dk wrote:
> [...]
> igen. Men jeg får stadigvæk den høje ping på 400ms. Min forbindelse er 2mbit
> og jeg har ingen problemer med andre spil.

Prøv at lave en tracert til serveren (Start en prompt og skriv "tracert"
og så serverens IP-adresse). Jeg har prøvet at da jeg ville spille på en
server i Holland så blev min trafik dirigeret over New York, så man kan
være uheldig med routningen på nettet.

Mvh
Bruno

Fra : Brian Lund

Dato : 03-10-07 06:13

> [...]
2mbit
> og jeg har ingen problemer med andre spil.

Sikkert fordi du spiller på servere der står i langtbortistan! ;)

Prøv TV2, Boomtown eller nogen af de andre i nærheden.

Bian