preload af portal er igang på steam
Fra : Poul Johannsen

Dato : 02-10-07 20:40

Hej

Jeg opdagede at steam var igang med at preloader portal. Jubiiiii. Nu går
der ca 9 dage til at både HL2: EP2 og Portal udkommer.
Glæder mig meget især portal.

Mvh Poul

Fra : Silver

Dato : 02-10-07 21:03

> Glæder mig meget især portal

Sjovt nok har jeg det ligesådan, ja selvfølgelig bliver det genialt igen at
skulle spille HL2 episode 2 med meget mere aktivitet med hende kvinden
der......kan ikke huske hende navn, men alligevel ser jeg mere frem til
portal pga den måde det er bygget op. Ja ok jeg HAR spillet Nabacular Drop
som Portal er baseret på (mener dem som programmerede ND også var med til at
udvikle Portal), så når d. 10 oktober står for dagen så skal der sgu
spilles!

Både den dag og hele weekenden :D.

Det bliver en rigtig god tid vi går i møde nu, HL2 ep2, Portal, CoD4, Crysis
osv osv :D.

Mvh
Silver.

Fra : Poul Johannsen

Dato : 02-10-07 21:14

Hej

> Sjovt nok har jeg det ligesådan, ja selvfølgelig bliver det genialt igen
> at skulle spille HL2 episode 2 med meget mere aktivitet med hende kvinden
> der......kan ikke huske hende navn,

Alyx

> Både den dag og hele weekenden :D.

Husk at der er tidsforskel på USA og herhjemme. Portal og episode udkommer
10 okt, så det betyder 11 okt. for os

> Det bliver en rigtig god tid vi går i møde nu, HL2 ep2, Portal, CoD4,
> Crysis osv osv :D.

Ja bare jeg får portal og episode 2 så er jeg glad indtil videre.

Mvh Poul

Fra : Silver

Dato : 04-10-07 19:51

> Husk at der er tidsforskel på USA og herhjemme. Portal og episode udkommer
> 10 okt, så det betyder 11 okt. for os

Hehe ja, samme ting skete med Team Fortress 2 beta, men der var endda også
problemer med udgivelsen, så ja det bliver nok d. 11 istedet for, men ok den
enkelte dag kan jeg godt vente :).

Mvh
Silver.